اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان زنجان:

افزایش تماس‌ها با 110 نشان دهنده اعتماد مردم به پلیس است

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه افزایش تماس‌های مردم با پلیس 110 نشان از اعتماد مردم است، گفت: اولویت مرکز فوریت‌های پلیسی 110 حضور به موقع در سر صحنه است.

افزایش تماس‌ها با 110 نشان دهنده اعتماد مردم به پلیس است

جعفر کردلو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: مرکز فوریت‌های پلیسی 110 نه تنها موجب کاهش مراجعه حضوری افراد به مراکز انتظامی شده بلکه مردم از این طریق مورد مشاوره و راهنمایی نیز قرار می‌گیرند.

وی تصریح کرد: پلیس 110 به صورت شبانه روز و با تمام توان آماده ارائه خدمات مطلوب و مناسب به مردم بوده و برای رسیدن به موقع به محل ماموریت تلاش مضاعفی دارد.

کردلو با بیان اینکه مردم از تماس‌های غیر فوریتی و غیر ضروری با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 پرهیز کنند، افزود: این همکاری مردم برای ارائه خدمات هرچه بهتر فوریت‌های پلیسی است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان زنجان خاطرنشان کرد: با احترام افراد به قانون مطمئنا آسیب‌ها و ناهنجاری‌های اجتماعی کاهش و احساس امنیت در جامعه افزایش و ارتقا می‌یابد.

وی با تاکید بر رعایت هشدارهای پلیسی تصریح کرد: زمان حضور پلیس در سر صحنه اتفاقات و سوانح در درون و برون شهر به ترتیب هفت و 15 دقیقه است.

کردلو اظهار کرد: با راه‌اندازی گشت‌های موتوری پلیس 110 که از تعطیلات نوروز امسال آغاز شد میانگین زمان حضور پلیس در صحنه در درون شهر به شش دقیقه نزدیک شده است.

وی ادامه داد: تاخیر پلیس در رسیدن به محل و نوع برخورد قطعا قابل بررسی است و شهروندان در صورت مواجهه با این امر می‌توانند از طریق سامانه 197 موضوع را اطلاع دهند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان زنجان بیان کرد: افزایش تماس‌های مردم با پلیس نشان اعتماد مردم به پلیس است.

انتهای پیام/2308/ع30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول