اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی چاراویماق خبر داد

شرور فراری در چاراویماق به دام پلیس افتاد

فرمانده انتظامی چاراویماق از به دام افتادن شرور فراری در این شهرستان خبر داد.

شرور فراری در چاراویماق به دام پلیس افتاد

به گزارش خبرگزاری فارس از چاراویماق، سهراب شفقی ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: در پی طرح مسئله شرور فراری در جلسه شورای تأمین شهرستان با اتهاماتی از قبیل تهیه و توزیع مواد مخدر و مشروبات الکلی، تهدید به قتل اهالی روستای اورتاسو چاراویماق، سرقت احشام، حمل سلاح کمری، اغفال افراد و روابط نامشروع که به مدت دو سال تحت تعقیب پلیس ماهنشان زنجان بود.

وی افزود: موضوع در دستور کار انتظامی شهرستان چاراویماق قرار گرفت و تحقیقات گسترده‌ای در این خصوص انجام شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: با عنایت به اینکه نامبرده اغلب در حوزه ماهنشان زنجان اقامت داشت و به ندرت به محل سکونت خود در روستای باروت آغاجی مراجعت می‌کرد و از طرفی هم منزل نامبرده در این روستا در ورودی آن و مشرف به جاده بود به محض مشاهده خودروهای ناشناس و نظامی از محل متواری می‌گشت.

وی افزود: از همه مهم‌تر اینکه به علت رعب و وحشتی که در بین روستائیان ایجاد کرده بود اهالی با پلیس همکاری نمی‌کردند از این رو این عوامل موجب می‌شد که دستگیری نامبرده منتج به نتیجه نگردد.

شفقی ادامه داد: بالاخره پس از انجام یکسری کارهای اطلاعاتی و تحت نظر گرفتن شبانه‌روزی منزل وی، اکیپ‌های عملیاتی با رعایت موازین شرعی و قانونی همراه با دستور قضایی، در یک اقدامی هماهنگ و منسجم وارد مخفیگاه متهم شده و قبل از هر عکس‌العملی وی را دستگیر می‌کنند.

این مقام آگاه افزود در بازرسی منزل متهم آلات و ادوات استعمال مواد مخدر، مقداری مواد مخدر و سی.دی فیلم غیر اخلاقی وی با زنان فوق الاشاره (برای سوء استفاده بیشتر از آنان)کشف و به همراه متهم به مقر انتظامی فرستاده شد تا پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل فانونی تحویل مراجع قضایی شد.

وی افزود: دستگیری این شرور خطرناک موجبات خرسندی و رضایتمندی شهروندان و مسئولین و به خصوص احساس آرامش اهالی روستای باروت آغاجی را به همراه داشت.

انتهای پیام/60002/ع30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول