اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس آگاهی مازندران خبر داد

ایجاد تعامل بین پلیس و اصناف در مازندران

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی مازندران بر گسترش زمینه‌های تعامل پلیس با صنوف در مازندران تاکید کرد.

ایجاد تعامل بین پلیس و اصناف در مازندران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از ساری به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس مازندران، محمد عظیمی در جلسه ماهانه با مجمع امور صنفی شهرستان ساری به تشریح طرح عملیاتی پلیس در مقابله با احتکار و قاچاق کالا پرداخت.

وی تصریح کرد: یکی از مشکلات اقتصادی جوامع در حال توسعه موضوع قاچاق کالا و احتکار از سوی برخی افراد سودجو و فرصت‌طلب است که موجب اخلال در نظام اقتصادی کشور خواهد شد.

رئیس پلیس آگاهی مازندران یکی از وظایف عمده پلیس را مقابله با جرایم اقتصادی عنوان کرد و افزود: پلیس با هرگونه تخلف در این بخش برابر قانون به شدت برخورد می‌کند.

وی بر گسترش زمینه‌های تعامل پلیس با صنوف تاکید کرد و افزود: اصناف با رعایت نکات ایمنی و افزایش ضریب حفاظت فیزیکی اماکن می‌توانند در مقابله با جرائم پلیس را یاری کنند.

رئیس مجمع امور صنفی ساری در این نشست نیز با قدردانی از تعامل و همکاری پلیس با صنوف از تشکیل دوره‌های آموزشی و اطلاع‌رسانی به متصدیان صنوف درباره پیشگیری از سرقت، شناسایی ترفندهای کلاهبرداری و روش‌های شناسایی اوراق از سوی اتحادیه‌ها خبر داد.

انتهای پیام/2296/ح/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول