اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ضرورت نظارت بیشتر بر تردد خودرو‌ها در بزرگراه‌ها

سریال اطلاع دیرهنگام حوادث جاده‌ای به پلیس همچنان ادامه دارد

مشکلات ترافیکی ناشی از حوادث بزرگراهی به دلیل عدم اطلاع به موقع این حوادث به پلیس است و سریال اطلاع دیرهنگام حوادث جاده‌ای به پلیس همچنان ادامه دارد.

سریال اطلاع دیرهنگام حوادث جاده‌ای به پلیس همچنان ادامه دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، ساعت 9 و 35 دقیقه صبح امروز تصادفی در اتوبان شهید حبیب‌اللهی و در محدوده پل وحید اصفهان رخ داد.

در این تصادف یک خودروی رنو به سمت راست منحرف شده بود و این خودروی سواری با یک دستگاه خودروی پراید نیز برخورد کرده بود.

این تصادف تنها یک مجروح داشته است و راننده خودروی رنو که یک خانم جوان بود از ناحیه گردن آسیب دیده است و راننده خودروی رنو در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس در اصفهان مبنی بر اینکه دلیل وقوع این حادثه چه بوده است، اظهار کرد: در اتوبان شهید حبیب‌اللهی اصفهان با سرعت 70 کیلومتر در حال تردد بودم و یک موتور‌سوار با فرزند خردسال خود در حال تردد در مقابلم بود که به دلیل عدم برخورد با این موتور‌سوار به سمت راست اتوبان رفتم و به دنبال این موضوع منحرف شدم و این حادثه به وقوع پیوست.

به گزارش فارس، دفتر خبرگزاری فارس در استان اصفهان در محدوده پل وحید واقع شده است و خبرنگاران این خبرگزاری از صدای ترمز خودرو‌ها متوجه این حادثه تصادف شدند و از زمان وقوع این حادثه تا زمان رسیدن نیرو‌های پلیس به محل حادثه خبرنگاران وضعیت موجود را رصد می‌کردند.

براساس اطلاعات خبرنگاران خبرگزاری فارس این حادثه در ساعت 9.35 دقیقه صبح به وقوع پیوست اما نیرو‌های پلیس کنترل و تست سلامت رانندگان در ساعت 9.54 دقیقه در محل حادثه حضور داشت، البته مقر فرماندهی پلیس بزرگراه شهر اصفهان در کار پل وحید اصفهان قرار دارد و اما نیرو‌های پلیس و اورژانس 19 دقیقه پس از وقوع حادثه در این محل حضور یافتند، خبرنگار فارس برای اطلاع از دلیل دیر حاضر شدن بر سر صحنه حادثه را پیگیر شد که بنا به گفته نیرو‌های پلیس وقوع حادثه تصادف در این اتوبان دیر به سامانه پلیس راهور اطلاع داده شده بوده است و خودروی پلیس کنترل و سلامت رانندگان نیز به دلیل عبور از این اتوبان متوجه این حادثه شده بود و زمان اطلاع این حادثه به پلیس نیز در سامانه پلیس راهور ثبت می‌شود.

همچنین بنا به گفته یکی از نیرو‌های اورژانس حاضر در محل حادثه، مکان وقوع این حادثه به اورژانس اشتباه اعلام شده بوده است و اتوبان شهید همت به عنوان محور این حادثه به اورژانس اطلاع داده شده بود که نیرو‌های اورژانس پس از اطلاع از این موضوع به صورت فوری در محل اعلام شده حاضر شدند اما خبری از وقوع حادثه در اتوبان شهید همت نبوده است و خودمان به سمت اتوبان شهید حبیب‌اللهی آمدیم و با این حادثه مواجه شدیم و  اورژانس برای دیر حاضر شدن بر سر صحنه این حادثه مقصر نیست.

مشکلات ترافیکی ناشی از حوادث بزرگراهی به دلیل عدم اطلاع به موقع این حوادث به پلیس است و سریال اطلاع دیرهنگام حوادث جاده‌ای به پلیس همچنان ادامه دارد.

امیدواریم که هر ساله شاهد وقوع حوادث کم‌تری در سطح جاده‌ها و بزرگراه‌های موجود در سطح کشور باشیم و پلیس باید با تردد در بزرگراه‌ها و استفاده از سامانه‌های هوشمند نسبت به کنترل این حوادث اقدام کند.

انتهای پیام/63004/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول