اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی ملارد خبر داد

شرور معروف محله سرآسیاب ملارد در دام پلیس

فرمانده انتظامی شهرستان ملارد از دستگیری شرور سرآسیاب خبر داد و افزود: متهم با اجرای یک عملیات ویژه پلیسی دستگیر شد.

شرور معروف محله سرآسیاب ملارد در دام پلیس

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از پایگاه خبری پلیس، محسن صفری از دستگیری شرور سرآسیاب رضا-م معروف به رضا لره که با اعمال مجرمانه خود نظیر اخلال در نظم عمومی، شرارت، عربده‌کشی مستانه، تخریب اموال عمومی، ایراد ضرب و جرح عمدی، تجاوز به عنف، خفت‌گیری و سرقت، امنیت و آرامش ساکنان شهرستان ملارد را به هم زده بود، خبر داد.

وی با اشاره به عملیات دستگیری شرور افزود: با اجرای عملیات ویژه پلیسی توسط تیم پلیس اطلاعات و امنیت عمومی متهم در مخفیگاه خود در ملارد دستگیر و پس از شکسته شدن ابهت پوشالیش تحت بازجویی پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان ملارد در تشریح نحوه و چگونگی دستگیری متهم گفت: با توجه به چهار فقره سوابق کیفری متهم درباره تجاوز به عنف، تهدید با سلاح گرم، عربده‌کشی و ایجاد رعب و وحشت در خیابان، ضرب و جرح به وسیله چاقو، حمله به ماموران انتظامی و ... چندی پیش کار اطلاعاتی و تعقیب و مراقبت متهم و همدستانش در دستور کار پلیس قرار گرفت.

صفری در ادامه افزود: در خلال تحقیقات پلیسی، ماموران دریافتند متهم در محله سرآسیاب اقدام به اخاذی، زورگیری، مزاحمت برای بانوان، تهدید شهروندان با سلاح سرد، عربده‌کشی مستانه می‌کند که این امر باعث سلب آرامش و امنیت ساکنان این محلات شده است.

این مسئول اظهار داشت: به دنبال این موضوع ماموران پس از جمع‌آوری مستندات و تحقیق از اهالی محل و بررسی سوابق کیفری نامبرده مراتب را به مقام قضایی منعکس و دستور دستگیری متهم صادر و شمارش معکوس برای به دام انداختن این کلکسیون خلاف آغاز شد.

وی گفت: با انجام اقدامات پلیسی و منابع اطلاعاتی مخفیگاه متهم در کمتر از 72 ساعت در فردیس کرج شناسایی و رضا لره در اقدامی ضربتی ساعت 7 بامداد صبح امروز هنگامی که قصد داشت به اتفاق همدستش به نام فرید-س معروف به فرید شیلنگ به یک جایگاه سوخت CNG در مارلیک ملارد حمله و آن را تخریب نمایند با یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند.

صفری در پایان خاطرنشان کرد: متهم به همراه پرونده سنگینش برای تحقیقات بیشتر در خصوص اعمال مجرمانه در اختیار ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی قرار دارد.

گفتنی است تلاش شبانه‌روزی پلیس و سرعت عمل آنان در شناسایی و دستگیری این شرور و افشای هویت پوشالی اراذل و اوباش سابقه‌دار منطقه، رضایت خاطر شهروندان را به همراه داشت و اهالی و کسبه محل با نصب پلاکارد از این اقدام پلیس تشکر کردند.

انتهای پیام/2302/ب/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول