اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی شهرستان مرند:

توزیع‌کننده شیشه در دام پلیس افتاد

فرمانده انتظامی شهرستان مرند از دستگیری توزیع‌کننده شیشه در این شهر خبر داد.

توزیع‌کننده شیشه در دام پلیس افتاد

فرهنگ نوروزی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در مرند گفت: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در جامعه و تشدید مبارزه با توزیع‌کنندگان مواد مخدر برخورد قاطع با مخلان امنیت جامعه در دستور کار پلیس قرار دارد.

وی در ادامه تصریح کرد: در همین زمینه و به دنبال وصول گزارشاتی مبنی بر اینکه فردی به هویت "علی ق" با یک دستگاه خودروی سواری پژو پارس اقدام به تهیه و توزیع مواد مخدر در سطح شهر مرند می‌کند، عوامل انتظامی شهرستان مرند موضوع را پیگیری کرده و تحقیقات لازم در این راستا را آغاز کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان مرند افزود: با مشخص شدن صحت و سقم اخبار و گزارشات واصله، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر، حین گشت‌زنی در سطح شهر شخص مورد نظر را با خودرو در حین توزیع مواد مخدر مشاهده و به همراه همدست خود دستگیر کردند.

وی اظهار کرد: در بازرسی از خودرو و موتورسیکلت متهم مقادیری مواد مخدر از نوع شیشه و تریاک به همراه آلات استعمال مواد مخدر کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان مرند تاکید کرد: قاچاقچیان موادمخدر و سوداگران مرگ بدانند که منطقه برای آنها ناامن می‌شود.

وی با اشاره به اینکه دشمنان نظام با توزیع انواع مواد مخدر سعی دارند اراده جوانان را از بین ببرند و از این رهاورد به کشور ضربه بزنند، تصریح کرد: همه مسئولان باید برای مقابله با این ترفند استعمارگران، اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی جامعه از عواقب بلای خانمانسوز مواد مخدر را سر لوحه کارهای خود قرار دهند.

نوروزی گفت: عوامل انتظامی شهرستان مرند با تمام توان به صورت 24 ساعته آماده خدمت‌رسانی به مردم بوده و مردم فهیم نیز در صورت مواجهه با هر مورد مشکوک مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیس 110 اطلاع دهند.

انتهای پیام/3003/ع30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول