اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بوشهر تاکید کرد

پیروی از منویات رهبری راه نجات از توطئه‌های دشمنان در انتخابات

امام جمعه بوشهر گفت: پیروی از منویات رهبری راه نجات از توطئه‌های دشمنان در انتخابات است.

پیروی از منویات رهبری راه نجات از توطئه‌های دشمنان در انتخابات

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری ظهر امروز در جمع شماری از مسئولان استان بوشهر در ارتباط با انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: مردم همیشه در صحنه استان بوشهر با حضور گسترده خود در انتخابات حماسه‌ای تاریخی خلق خواهند کرد.

وی بیان کرد: مسئولان انتخابات نیز زمینه حضور حداکثری مردم در این عرصه را فراهم کنند تا بار دیگر شاهد نقش‌آفرینی ارزشمند مردم باشیم.

امام جمعه بوشهر تصریح کرد: ایمان و عمل به نقشه راه مقام معظم رهبری بر همگان واجب و تخلف از آن حرام است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه مقام معظم رهبری نقشه راه حماسه سیاسی در امر انتخابات را طراحی کردند، گفت: ولایتمداری، ولایت پذیری و راه ولایت به عنوان اساس کار مطرح بوده و تخلف از آن جایز نیست.

صفایی بوشهری با اشاره به برنامه ریزی و طرح‌های دشمنان نظام در راستای تخریب انتخابات، خاطر نشان کرد: پیروی تام و تمام از اندیشه‌ها و طرح‌های مقام معظم رهبری، تنها راه نجات از فتنه‌ها و توطئه‌های دشمنان در عرصه انتخابات است.

امام جمعه بوشهر در جمع مسئولان اداره کل زندان‌های بوشهر نیز  مدیریت فرهنگی و فضاسازی روحی و روانی، تربیتی و معرفتی زندان‌ها را موجب کاهش یافتن آمار جرم و بزه در جامعه دانست.

صفایی بوشهری با بیان اینکه فعالین فرهنگی زندان‌ها در امور هدایت، تربیت و معنویت زندانیان با دشواری‌های زیادی مواجه هستند، پیشنهاد راه اندازی مدرسه عالی تربیت در امور زندانیان را به مسئولان زندان ها ارائه کرد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با بیان اینکه همه دستگاه‌های اجرایی مرتبط، باید با مسئولان زندان‌ها در جهت کاهش آمار زندانیان همکاری کنند، بر لزوم حمایت از زندانیانی که دوران محکومیت خود را گذرانده‌اند، تأکید کرد.

انتهای پیام/66006/ب30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول