اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی خبر داد

برگزاری همایش زن، ایثار و ولایت‌پذیری در ارومیه

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی از برگزاری همایش زن، ایثار و ولایت‌پذیری در ارومیه خبر داد و گفت: این همایش به منظور معرفی هر چه بیش‌تر جایگاه فاطمه زهرا(س) برگزار می‌شود.

برگزاری همایش زن، ایثار و ولایت‌پذیری در ارومیه

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه مریم دهقان صبح امروز در مراسمی که به منظور تجلیل از همسران و مادران شهدای سلماس در مجتمع فرهنگی هنری سلماس برگزار شد، اظهار داشت: مادران و شهدا در تربیت الگوهای اسلامی نقش به سزایی داشتند.

وی با تاکید بر الگوبرداری از زندگی شهدا، تصریح کرد: مادران و همسران شهدا در دوران هشت سال دفاع مقدس به خوبی نقش‌آفرینی کردند و در این مسیر نیز با تمام توان خود تلاش کردند تا همسران و فرزندان خود را با روحیه قوی به میدان جنگ بفرستند.

دهقان با تاکید بر نهادینه‌سازی فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه، افزود: بر تمام مادران و زنان لازم و واجب است تا فرزندان خود را به گونه‌ای بار آورند که در دفاع از کیان اسلامی همیشه ثابت قدم باشند.

وی با بیان اینکه مادران و همسران شهدا توانستند دین خود را به انقلاب ادا کنند، گفت: امروزه وظیفه ما است تا برای تکریم همسران و مادران شهدا گام برداریم.

مریم دهقان با اشاره به توطئه دشمنان نظام در راستای کمرنگ جلوه دادن این ایثار و مقاومت شهدا، اظهار داشت: دشمنان همواره تلاش کرده‌اند شهادت طلبی و مقاومت شهدا را کمرنگ جلوه دهند ولی مردم ایران اسلامی آگاه به امور هستند و به خوبی می‌دانند این توطئه‌ها ناشی از ذلت و خواری دشمنان نظام است.

وی اعلام کرد: به منظور تکریم بانوان فداکار، روز زن امسال از زنان و مادران شهدا در آذربایجان غربی تجلیل می‌شود.

دهقان با اشاره به برگزاری ویژه برنامه‌های متنوع در این زمینه، افزود: از دیروز برنامه های روز زن در آذربایجان غربی در حال اجرا هستند و این برنامه‌ها تا یک هفته تداوم می‌یابد.

وی در ادامه از برگزاری همایش زن، ایثار و ولایت‌پذیری در ارومیه خبر داد و گفت: این همایش به منظور معرفی هر چه بیش‌تر جایگاه فاطمه زهرا(س) برگزار می‌شود.

انتهای پیام/61001/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول