اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار پلدشت خبر داد

برگزاری جشن کوثر در پلدشت

فرماندار پلدشت گفت: همزمان با روز زن جشن کوثر در شهرستان پلدشت برگزار می‌شود.

برگزاری جشن کوثر در پلدشت

به گزارش خبرگزاری فارس از پلدشت جبار طالبی صبح امروز در جلسه هماهنگی برنامه‌های هفته زن که در دفتر کار فرماندار پلدشت برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به اهمیت هفته زن باید برنامه‌های این هفته به صورت کاملاً منسجم و هدفمند برگزار شود.

وی با اشاره به اهداف برگزاری ویژه برنامه‌های این هفته، تصریح کرد: معرفی فاطمه (س) به عنوان الگو برای جوانان به عنوان هدف اصلی در این برنامه‌ها مطرح است.

طالبی با بیان اینکه امروزه باید زنان و دختران جامعه اسلامی ایران از حضرت فاطمه زهرا(س) به عنوان الگو استفاده کنند، افزود: توجه به ابعاد وجودی این بانوی بزرگوار و اداره کرد امور توسط ایشان موضوعی است که باید در این برنامه‌ها بیش‌تر به آن توجه شود.

فرماندار پلدشت در ادامه با اشاره به در پیش بودن هفته معلم، اعلام کرد: برنامه‌های این هفته نیز با تدبیر و هماهنگی تمام دستگاه‌های ذی‌ربط باید به نحو احسن اجرایی شوند.

طالبی با بیان اینکه توجه به مقام شهدای فرهنگی باید در رأس برنامه‌های این هفته قرار گیرد، خاطرنشان کرد: شهید مطهری به عنوان بزرگ‌ترین شهید این عرصه به شمار می‌رود که برای معرفی هر چه بیش‌تر شخصیت این شهید باید برنامه‌هایی را اجرایی کنیم.

وی از برگزاری جشن کوثر در این شهرستان خبر داد و گفت: در هفته معلم که مقارن با ولادت با سعادت فاطمه زهرا(س) است این جشن برگزار می‌شود.

انتهای پیام/61001/ی20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول