اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر بورس منطقه‌ای آذربایجان‌غربی:

شاخص کل بازار در بورس به بیش از 42 هزار واحد رسید

مدیر بورس منطقه‌ای آذربایجان‌غربی گفت: در هفته گذشته شاخص کل بازار در بورس منطقه‌ای آذربایجان‌غربی به 42 هزار و 52 واحد رسید.

شاخص کل بازار در بورس به بیش از 42 هزار واحد رسید

وحید جوادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: در هفته گذشته تعداد 16 میلیون و 359 هزار و 521 سهم و حق تقدم از سهام شرکت‌های بورسی و فرا بورسی به ارزش 88 میلیارد و 689 میلیون و 32 هزار و 759 ریال در بورس منطقه‌ای آذربایجان‌غربی مورد معامله قرار گرفت.

وی گفت: 66 درصد از سهم و حق تقدم از سهام شرکت‌های بورسی و فرا بورسی معامله شده در بورس منطقه‌ای آذربایجان‌غربی در هفته منتهی به چهارشنبه هفته گذشته مربوط به خرید و مابقی فروش بود.

جوادی با بیان اینکه 12 کارگزار در یک هفته اخیر، سهام و حق تقدم بیش از 135 شرکت را معامله کردند، خاطرنشان کرد: نمایندگی شرکت کارگزاری سرمایه و دانش، بیشترین ارزش ریالی معاملات منطقه را با 5/43 درصد به خود اختصاص دادند.

مدیر بورس منطقه‌ای آذربایجان‌غربی افزود: در هفته منتهی به چهارشنبه این هفته، شرکت پالایش نفت اصفهان با 24 درصد ارزش کل معاملات در رده نخست معاملات بورس منطقه‌ای قرار گرفته است.

وی به صدور 43 کد معاملاتی جدید در بورس منطقه‌ای آذربایجان‌غربی اشاره کرد و ابراز داشت: در یک هفته اخیر صدور این کدهای معاملاتی در مقایسه با هفته قبل از آن 79 درصد رشد داشته است.

جوادی ادامه داد: شاخص کل بازار با هزار و 305 واحد افزایش در مقایسه با هفته قبل به رقم 42 هزار و 52 واحد رسید.

انتهای پیام/61010/و20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول