اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جمهور خطاب به سودجویان و برهم‌زنندگان آرامش بازار:

بازار تا 3 ماه آینده آرام می‌شود/ مردم یقه سودجویان را می‌گیرند

رئیس جمهور خطاب به سودجویان و برهم‌زنندگان آرامش بازار گفت: به اینگونه اقدامات ادامه ندهید، مشکلات تا سه چهار ماه آینده با همت مردم و مسئولان حل می‌شود آن وقت مردم یقه شما را گرفته و حقشان را از حلقومتان بیرون خواهند کشید.

بازار تا 3 ماه آینده آرام می‌شود/ مردم یقه سودجویان را می‌گیرند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، محمود احمدی‌نژاد ظهر امروز در جمع مردم تبریز و آذربایجان‌شرقی در ورزشگاه تختی تبریز به شرایط منطقه اشاره و اظهار کرد: دشمنان شکست خورده در عرصه‌های گوناگون امروز از راه نفاق وارد شده‌اند و می‌خواهند ملت‌های منطقه را به جان هم انداخته آنها را با هم درگیر کنند.

وی با بیان اینکه ‌‌به همه ملت‌ها دوستانه عرض می‌کنم که هر نفری به خاک و خون کشیده می‌شود و کینه‌ای که آفریده می‌شود به سادگی قابل پاک شدن نیست، اظهار کرد: به علما و اندیشمندان می‌گویم هوشیار باشند گام پیش بگذارند و اجازه ندهند کینه‌ها پایدار شود.

احمدی‌نژاد گفت: اجازه ندهید ‌هر قومی به سمتی بکشد، هر روز در یکی از کشورهای منطقه شاهد کشمکش هستیم، دیروز در ترکیه،‌ فردا در عربستان و پس فردا در جایی دیگر، همه باید هوشیار باشیم.

تکه تکه کردن سوریه، عراق و پاکستان

احمدی‌نژاد افزود:‌ یک زمانی نژادها و اقوام را به جان هم می‌انداختند، امروز می‌خواهند ادیان را به جان هم انداخته و در بین پیروان مذاهب گوناگون اختلاف ایجاد کنند.

وی با بیان اینکه ببینید در پاکستان و سوریه چه خبر است، گفت: مگر ما می‌توانیم ردپای دشمنان شیطان صفت را در این عرصه‌ها نبینیم.

رئیس جمهور گفت: چی شده است یک ملتی که هزاران سال با هم زندگی می‌کردند امروز در آنجا بمب می‌گذارند و متاسفانه به نام دین و اسلام تمام می‌کنند، اینها همه توطئه مستکبران و شیاطین است.

وی با تاکید بر اینکه همه باید هوشیار باشند، تصریح کرد: آنها می‌خواهند همه را به جان هم انداخته و عراق، پاکستان و سوریه را تکه تکه کنند، ما از توطئه‌های آنان خبر داریم.

رئیس جمهور افزود: پول نفت ملت‌های مظلوم را می‌برند به اسلحه و پول تبدیل می‌کنند و جنگ درست می‌کنند.

نباید به شیطان اعتماد کرد

وی افزود: همه باید در کنار هم به عدالت، حقوق ملت و آزادی تن بدهند، اگر خدای نکرده این آتش در منطقه گسترش یابد هیچ‌یک از این کسانی که امروز آتش بیار معرکه هستند در امان نخواهند ماند.

احمدی‌نژاد گفت: آنها نباید به شیطان اعتماد کنند، شیطان از آنها مانند یک دستمال استفاده می‌کند و کارش که تمام شد آنها را دور می‌اندازد.

رئیس قوه مقننه افزود: استعمارگران و مستکبران دوستان خوب و قابل اعتمادی نیستند.

رئیس جمهور گفت: به فضل الهی دوره مستکبران به پایان رسیده است، آنها با این طراحی‌ها نجات نخواهند یافت، آینده از آن ملت ایران با توحید، عدالت و محبت است.

احمدی‌نژاد افزود: آنها باید بروند،‌ فکر نکنند با این کارها دوام خواهند آورد، فقط پرونده خود را سیاه‌تر خواهند کرد.

رئیس جمهور در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مشکلات اقتصادی اخیر بیان کرد: گفته می‌شود کمی گرانی شده و این در حالی است که یک عده دست به دست هم داده‌اند تا آرامش بازار را به هم بزنند و بازی درآوردند.

وی خطاب به این عده از افراد و سودجویان بازار گفت: زیاد به اینگونه اقدامات ادامه ندهید، مشکلات اقتصادی تا سه چهار ماه آینده با همت مردم و مسئولان حل می‌شود و مردم یقه سودجویان را گرفته و حق خود از حلقوم آنان بیرون خواهند کشید.

انتهای پیام/60002/ع40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول