اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اتاق بازرگانی مازندران اعلام کرد

حضور در بازارهای جهانی اولویت نخست اتاق مازندران

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی مازندران بسترسازی برای حضور فعالان اقتصادی استان در بازارهای جهانی را مهمترین برنامه اتاق بازرگانی در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی عنوان کرد.

حضور در بازارهای جهانی اولویت نخست اتاق مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی مازندران، غلامرضا عشریه در نخستین جلسه هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی مازندران در سال‌جاری گفت: آماده‌سازی برای فعالیت فعالان اقتصادی و بسترسازی برای حضور بیشتر آن‌ها در بازارهای برون‌مرزی مهمترین برنامه‌ای است که در دستور کار اتاق بازرگانی قرار دارد.

وی با اشاره به برپایی جلسات سال گذشته کمیسیون‌های این اتاق افزود: روسای کمیسیون‌ها به طور مشترک با تشکیل جلسات تخصصی خواسته‌های اعضای اتاق و فعالان اقتصادی را بررسی و برای رفع آن برنامه‌ریزی کنند.

عبدالله مهاجر خزانه‌دار اتاق بازرگانی مازندران نیز در این جلسه گفت: امیدواریم با تلاش مسئولان امر، مشکلات پیش‌روی فعالان اقتصادی در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی برطرف شود.

احمد اصغری عضو هیئت نمایندگان اتاق مازندران هم در این جلسه طرح اعزام سه گروه اقتصادی از اعضای هیئت نمایندگان به کشورهای CIS را یکی از مهمترین برنامه‌های اتاق بازرگانی مازندران دانست و گفت: با خروجی مطلوب اعزام این گروه اقتصادی امکان‌پذیر می‌شود و برای بسط و گسترش این مهم باید برنامه‌ریزی کرد.

ابوالفضل مستشرق عضو دیگر هیئت نمایندگان اتاق مازندران نیز ابراز امیدواری کرد در سال جدید زمینه‌های توسعه صادرات مازندران بیش از پیش فراهم شود.

دیگر اعضای هیأت نمایندگان اتاق مازندران نیز در این جلسه با بیان اینکه ایجاد زمینه‌های فعالیت در عرصه تولید نیازمند فرهنگ‌سازی است، بر تلاش بیشتر مسئولان امر برای توسعه فضاهای صادراتی با توجه به ظرفیت‌های مناسب استان تأکید کردند.

انتهای پیام/2296/ر/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول