اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع امورصنفی تربت حیدریه اعلام کرد

افزایش 40 درصدی قیمت روغن نباتی / ارز مرجع و کاهش در تولید علت گرانی است

رئیس مجمع امورصنفی تربت حیدریه از افزایش 40 درصدی قیمت روغن نباتی خبر داد و گفت: نابسامانی بازار روغن نباتی به علت ارز مرجع و کاهش در تولید و التهابی است که مردم به‎وجود آورده‎اند.

افزایش 40 درصدی قیمت روغن نباتی / ارز مرجع و کاهش در تولید علت گرانی است

 مهدی خسروی نیک در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در تربت حیدریه اظهار کرد: نابسامانی بازار روغن نباتی به علت ارز مرجع و کاهش در تولید و التهابی است که مردم به‎وجود آورده‎اند.

وی با بیان اینکه در بحث نظارت بازرسان خوب عمل می‌کنند، گفت: بازرسان مرتب قیمت‌ها را رصد می‌کنند اما بازهم ممکن است برخی از مسائل از چشم بازرسان مجمع امور صنفی پوشیده بماند.

خسروی علت افزایش قیمت روغن نباتی را ارز مرجع عنوان کرد و افزود: چون مواد اولیه روغن از خارج وارد می‌شود، با تبدیل ارز مبادله‌ای به ارز مرجع قیمت روغن کاهش می‌یابد.

رئیس مجمع امور صنفی تربت حیدریه بیان کرد: طی چند روز گذشته قیمت روغن پنج کیلویی از 18 هزار تومان به 25 هزار تومان رسیده است.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا تعزیرات حکومتی با اصنافی که روغن جامد در اختیار داشته باشند برخورد می‎‏کند، گفت: به هیچ عنوان این گفته صحت ندارد و دستور داده شده است روغن‎های موجود در انبارها به فروش برسد و اگر فروشنده به قیمت واقعی و با فاکتور مناسب کالا را به فروش برساند هیچ‎گونه برخوردی انجام نمی‎شود.

انتهای پیام/70005/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول