اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد شهرستان خرم‌دره خبر داد

پرداخت 3،6 میلیارد ریال وام کارگشایی به مددجویان خرم‌دره‌ای

مدیر کمیته امداد شهرستان خرم‌دره از پرداخت 3 میلیارد و 600 میلیون ریال وام کارگشایی به مددجویان خرم‌دره‌ای خبر داد.

پرداخت 3،6 میلیارد ریال وام کارگشایی به مددجویان خرم‌دره‌ای

ابوالفضل احمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: کمیته امداد شهرستان خرم‌دره در راستای حمایت از خانواده‌های زیر پوشش این نهاد اقدامات مختلفی را در طول سال انجام می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه سالانه بیش از 35 سرفصل خدماتی در حمایت از مددجویان این نهاد ارائه می‌شود، اضافه کرد: خدماتی امداد به صورت هدفمند و با در نظر گرفتن نیازهای مددجویان به آنها ارائه می‌شود.

مدیر کمیته امداد شهرستان خرم‌دره در ادامه با برشمردن برخی از خدمات ارائه شده توسط امداد افزود: ارائه خدمات فرهنگی و آموزشی، ارائه خدمات عمرانی و وام‌های بهسازی و پرداخت وام‌های قرض‌الحسنه از جمله اقداماتی است که در حمایت از مددجویان انجام می‌شود.

وی اجرای طرح اکرام ایتام، پرداخت کمک هزینه خرید جهیزیه و هدیه ازدواج و ارائه خدمات بهداشتی را از سایر اقدامات امداد در حمایت از مددجویان عنوان کرد و گفت: پرداخت کمک موردی ابن‌السبیل و سایر به مددجویان و اقشار آسیب‌پذیر و کمک‌های موردی ویژه برای مددجویان و اقشار آسیب‌پذیر نیز از دیگر خدماتی است که امداد در حمایت از مددجویان انجام می‌دهد.

احمدی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه سال گذشته 500 وام کارگشایی به مددجویان پرداخت شد، اضافه کرد: در این راستا مبلغ 3 میلیارد و 648 میلیون و 255 هزار ریال هزینه شد.

وی در ادامه با اشاره به سایر خدمات قابل ارائه توسط کمیته امداد، گفت: اجرای طرح مددجویی، اجرای طرح شهید رجایی و ارائه خدمات بهداشتی و بیمه خدمات درمانی از جمله اقدامات حمایتی است که در طول سال ارائه می‌شود.

مدیر کمیته امداد شهرستان خرم‌دره با بیان اینکه خدمات کمیته امداد به صورت هدفمند ارائه می‌شود، اضافه کرد: کمیته امداد در نظر دارد با ارائه خدمات هدفمند زمینه خودکفایی و توانمندی جامعه هدف را فراهم سازد.

انتهای پیام/73005/و30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول