اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دادگستری میناب عنوان کرد

دیدار چهره به چهره گامی مؤثر در کاهش آلام مددجویان

رئیس دادگستری شهرستان میناب گفت: حضور مقامات قضایی در زندان‌ها و دیدار چهره به چهره با مددجویان موجب کاهش آلام آنها می‌شود.

دیدار چهره به چهره گامی مؤثر در کاهش آلام مددجویان

به گزارش خبرگزاری فارس از میناب در شرق هرمزگان، منوچهر خیرخواه ظهر امروز طی بازدید اختصاصی از وضعیت زندانیان در میناب به بررسی وضعیت مددجویان این زندان پرداخت.

وی خدمات ارائه شده در زندان میناب را مناسب و مطلوب ارزیابی کرد و اظهار داشت: زندانیان در این مرکز از وضعیت بسیار مطلوبی برخوردار هستند.

این مسئول ضمن تقدیر از مجموعه مدیریت و پرسنل زندان میناب، افزود: زندان میناب به عنوان مرکز اصلاح و تربیت اقدامات ارزنده‌ای در راستای بازگشت سعادتمندانه نادمین به کانون گرم خانواده و جامعه فراهم کرده است.

خیرخواه در بازدید از بخش‌های مختلف زندان بیان کرد: مدیریت توام با برنامه‌ریزی دقیق سبب شده تا زندان میناب در زمینه نظم و انضباط به عنوان الگو نسبت با سایر مراکز مطرح شود.

رئیس دادگستری میناب حضور مستمر قضات و مقامات قضایی در زندان‌ها، دیدار چهره به چهره با زندانیان و استماع مشکلات آنان را گامی در راستای کاهش آلام مددجویان در این مراکز ذکر کرد.

وی همچنین از حضور ویژه دادیاران دادسراها در زندان خبر داد و گفت: برابر برنامه‌ریزی صورت گرفته، دادیاران علاوه بر حضور در زندان و ملاقات‌های هفتگی با مددجویان، به صورت ویژه و خاص با زندانیان ملاقات می‌کنند.

رئیس اداره زندان میناب نیز با تشریح فعالیت‌های صورت گرفته در حوزه‌های مختلف فرهنگی، قرآنی، حرفه آموزی، بهداشت و درمان و روان درمانی و مددکاری، بازگشت سعادتمندانه مددجویان به اجتماع و کانون خانواده را از مهم‌ترین  اهداف سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی ذکر کرد و افزود: مجموعه زندان تمام سعی و تلاش خود را برای ایجاد زمینه اصلاح و تربیت واقعی و حقیقی به کار بسته است.

کامران میرزایی تنوع و کثرت خدمات ارائه شده در بخش‌های مختلف اصلاحی و تربیتی در زندان‌ها را بیانگر توجه ویژه مسئولان قوه قضائیه و سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور به رعایت استانداردها و حقوق شهروندی مددجویان دانست و با تقدیر از نگرش و حسن توجه مدیر کل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی هرمزگان گفت: نگاه سازمانی به اصلاح و باز توانی مددجویان قابل تقدیر است.

طی حضور رئیس دادگستری میناب در زندان این شهر از واحد اشتغال و کارگری، بهداری، کارگاه‌های فنی و حرفه‌ای، کلاس‌های آموزش مهارت‌های اساسی زندگی و مشاوره گروهی بازدید به عمل آمد.

همچنین 80 نفر از مددجویان زندان میناب درخواست‌ها و مشکلات خود را به صورت ویژه با رئیس دادگستری این شهرستان مطرح کردند.

انتهای پیام/88004/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول