اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد:

خدمات هدفمند به مددجویان نیازمند آمار صحیح و کارشناسی است

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: باتوجه به اجرایی شدن زودهنگام سامانه خدمات حمایتی در این استان، خدمات هدفمند به مددجویان نیازمند آمار صحیح و کارشناسی است.

خدمات هدفمند به مددجویان نیازمند آمار صحیح و کارشناسی است

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، عبدالمجید فرهادی عصر امروز در دیدار با پرسنل کمیته امداد شهرستان بهمئی با حضور امام جمعه، فرماندار، رئیس ستاد اقامه نماز و جمعی از مسئولین محلی از جمله رؤسای بانک‌های عامل این شهرستان با قدردانی از همه افراد و اداراتی که در به ثمر رساندن هرچه بهتر خدمات کمیته امداد به نیازمندان نقش داشتند، اظهار کرد: برنامه‌های کمیته امداد با همکاری همگانی و تعامل با سایر ادارات و مسئولان اجرایی می‌شوند که در همین راستا در سال جاری برای پیشبرد اهداف کمیته امداد برنامه‌های زیادی تدوین شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد، برنامه‌ریزی در کارها را برای پیشرفت و پیشبرد امور، امری مهم عنوان کرد و گفت: باید با برنامه‌ریزی اصولی و صحیح و بیان هزینه‌کردها زمینه اعتمادسازی و مشارکت‌های عمومی را فراهم کنیم.

وی با اشاره به اینکه علما، کار در کمیته امداد را یک عبادت برشمرده‌اند، تصریح کرد: باید مراقب باشیم که این عبادت باظرافت و دقت بیشتر و رعایت مسائل شرعی بیشتر و خودسازی همراه باشد.

فرهادی عنوان کرد: همه امدادگران باید تلاش کنند تا رضایت‌مندی مسئول مافوق، تکریم ارباب رجوع، خدمت بی‌منت و تبعیت از قانون را سرلوحه کار خود قرار دهند.

فرهادی با بیان اینکه برنامه‌ها و تلاش‌های کمیته امداد با همکاری همه جانبه و تلاش مضاعف سایر ادارات و افراد به مرحله اجرا می‌رسند، ابراز داشت: با توجه به اینکه به زودی سامانه خدمات جامع حمایتی در این استان اجرایی می‌شود، نیاز به ارائه آمارهای صحیح است، چراکه خدمات ارائه شده به مددجویان براساس کار کارشناسی، نیاز خانواده‌ها و رعایت اولویت‌ها صورت می‌پذیرد.

وی با اشاره به برخی خدمات این نهاد در کهگیلویه و بویراحمد افزود: تنها یک مورد از خدمات کمیته امداد این استان در سال گذشته پرداخت بیش از 202 میلیارد ریال کمک معیشت به بیش از 94 هزار نفر مددجوی تحت حمایت بوده است.

فرهادی ادامه داد: سعی می‌کنیم در تعیین اهداف، مفاهیم اسلامی را در همه امور به خصوص در اصلاح سبک زندگی مدنظر داشته باشیم.

وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش در خصوص پرداخت زکات گفت: تلاش ما این است که با همکاری ائمه جمعه و روحانیون به احیای امر زکات پرداخته و این فرهنگ حسنه را در جامعه و بین مردم نهادینه کنیم.

به گزارش فارس، رئیس کمیته امداد شهرستان بهمئی نیز در این نشست، با ارائه گزارشی از عملکرد کمیته امداد این شهرستان در سال گذشته، گفت: در سال گذشته تعداد 8 نفر از دانش‌آموزان مجتمع فرهنگی شهرستان بهمئی به دانشگاه راه یافتند.

محمد محمدی اظهار داشت: در سال 91 تعداد 950 مورد طرح اشتغالزایی برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد در این شهرستان اجرایی شد و همچنین 694 نفر از مددجویان در دوره‌های آموزشی فنی و حرفه‌ای شرکت کرده و آموزش‌های لازم را فرا گرفتند.

وی در مورد خدمات عمرانی ارائه شده به مددجویان نیز گفت: در سالی که گذشت در راستای بهسازی و مقاوم‌سازی مسکن مددجویان و ایجاد سرپناه برای آن‌ها تعداد 27 مورد مسکن شهری و 62 مورد مسکن روستایی ساخته شد.

وی از دیگر خدمات ارائه شده به مددجویان، به اهدای 222 مورد کمک هزینه جهیزیه به مددجویان در آستانه ازدواج اشاره کرد.

در پایان این مراسم از بانک‌های عاملی که بیشترین همکاری را با کمیته امداد شهرستان در راستای ارائه تسهیلات اشتغال‌زایی به مددجویان داشتند، با اهدای لوح سپاس و هدایایی تقدیر شد.

انتهای پیام/82005/ذ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول