اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس زندان جیرفت تاکید کرد:

تلاش برای پیگیری و رفع مشکلات مددجویان

رئیس اداره زندان جیرفت گفت: وظیفه ما در مقابل مددجویان رفع و پیگیری مشکلات آنان است و باید تمام سعی و تلاش خود را در این زمینه انجام دهیم.

تلاش برای پیگیری و رفع مشکلات مددجویان

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، حسین برشان در جمع کارکنان زندان این شهرستان اظهار داشت: با توجه به اینکه خدمت به خلق از بزرگترین عبادات است، یکی از وظایف ما در مقابل مددجویان رفع و پیگیری مشکلات آنان است و باید تمام سعی و تلاش خود را در این زمینه انجام دهیم.

وی با بیان اینکه کمک به دیگران موجب می‌شود، فرد احساس مفید بودن و هدفمند بودن کند، افزود: وقتی به فردی کمک می‌کنید، احساسی از شادمانی و رضایت دریافت می‌کنید و در این مواقع نسبت به خود احساس بهتری دارید و دید مثبتی پیدا می‌کنید که برای مدت طولانی در شما باقی می‌ماند.

برشان عنوان کرد: کمک کردن به همنوعان بسیار مورد سفارش ائمه اطهار و معصومین بوده است و آیات و روایات زیادی در این زمینه وجود دارد و فرهنگ دیرینه‌ای است که در بین ایرانیان مشهود است.

نورعلی ناصری رئیس زندان کهنوج نیز با بیان اینکه کمک کردن به مددجویان سختی کار زندانبانی را شیرین می‌کند، بیان داشت: با توجه به همدلی و یکپارچگی که در بین کارکنان اداره زندان جیرفت است، کارهای زیادی برای کاهش مشکلات مددجویان و خانواده‌های آنان صورت گرفته شده است.

وی خاطر نشان کرد: هر چند کار زندانبانی از کارهای سخت و مشقت‌بار است، اما چون هدف کمک و یاری رساندن به افراد نیازمند و گرفتار است به همین لحاظ زندان‌بانان به کار خود افتخار می‌کنند.

انتهای پیام/2655/ق20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول