اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد گلوگاه خبر داد

ارائه آموزش‌های مهارتی به 688 مددجوی گلوگاه

مدیر کمیته امداد گلوگاه گفت: آموزش‌های مهارتی به 688 مددجوی کمیته امداد گلوگاه ارائه شد.

ارائه آموزش‌های مهارتی به 688 مددجوی گلوگاه

سیدرضا ساداتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گلوگاه با اشاره به کسب مقام نخست اداره کمیته امداد شهرستان گلوگاه در بخش ارائه تسهیلات اشتغال به مددجویان کمیته امداد این شهرستان اظهار داشت: 422 طرح اشتغالزایی مددجویان کمیته امداد این شهرستان در سال گذشته از تسهیلات اشتغال بهره‌مند شدند.

وی با بیان اینکه 441 طرح به بانک‌ها برای دریافت تسهیلات معرفی شده بودند، ابراز داشت: 347 طرح مددجویان کمیته امداد برای دریافت تسهیلات آماده است.

ساداتی با اعلام اینکه به 688 نفر از مددجویان این نهاد در بخش مهارتی آموزش‌های ارائه شده است، خاطرنشان کرد: ارائه آموزش‌های در بخش سهام‌داری و بورس نیز از خدمات کمیته امداد شهرستان گلوگاه در سال گذشته بوده است که در این بخش 40 نفر از دانشجویان این آموزش‌ها را فرا گرفتند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) گلوگاه طرح توسعه آموزش ورمی‌کمپوست را نیز به 29 مددجوی این نهاد را از دیگر خدمات کمیته امداد گلوگاه برشمرد و گفت: در این طرح مقرر شد 3 میلیارد ریال تسهیلات به مجریان طرح ورمی‌کمپوست ارائه شود تا در این زمینه اشتغالزایی شود.

وی همکاری بانک‌های شهرستان گلوگاه را در ارائه تسهیلات به مددجویان مثبت ارزیابی کرد و اظهار داشت: بانک صادرات با 110 درصد تحقق تسهیلات اعطایی، بانک ملی نیز با 106 درصد و ملت با 105 درصد بیشترین همکاری را با کمیته امداد شهرستان گلوگاه در ارائه تسهیلات داشتند.

ساداتی در ادامه با اشاره به همکاری 60 درصدی بانک کشاورزی در ارائه تسهیلات اشتغال به مددجویان این نهاد افزود: اراضی کشاورزی شهرستان گلوگاه مستعد کاشت درختان سیاه ریشه هستند که کمیته امداد گلوگاه این طرح را برای اشتغالزایی مددجویان این نهاد پیگیری می‌کند.

مدیر کمیته امداد شهرستان گلوگاه کسب رتبه پنجم این شهرستان در جمع‌‌آوری زکات و رتبه دوم در جمع‌آوری صدقات را از دیگر اقدامات مهم این نهاد عنوان و تصریح کرد: برنامه سال‌جاری کمیته امداد گلوگاه طرح توسعه پرورش ورمی‌کمپوست برای توسعه پرورش محصولات ارگانیک با مشارکت مددجویان این نهاد در راستای اشتغالزایی، توسعه پرورش مرغ بومی، آموزش جوانان در آستانه ازدواج و ده‌ها برنامه فرهنگی و آموزشی دیگر در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/86003/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول