اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع):

کاندیداها از موج‌آفرینی کاذب پرهیز کنند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) گفت: کاندیداها از موج‌آفرینی کاذب در صحنه انتخابات پرهیز کنند چرا که هرگونه ایجاد اختلاف و تنش در جامعه خیانت به آرمان نظام است.

کاندیداها از موج‌آفرینی کاذب پرهیز کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام حسن کاملی‌فر در آستانه روز عقیدتی ـ سیاسی سپاه در جمع نمازگزاران اردبیلی و پیش از خطبه‌های نماز جمعه در مصلای این شهر اظهار داشت: بالاتر از توان نظامی، سپاه پاسداران امروز به روحیه شجاعت، شهادت‌طلبی و ایمان تکیه کرده تا بتواند جمهور اسلامی ایران را از خطرها مصون نگه دارد.

وی افزود: سپاه امروز از نظر آمادگی معنوی و اعتقادی و کسب آگاهی دینی و بصیرتی در شرایط مطلوبی قرار دارد و حتی پرتوان‌تر از عرضه نظامی در این حوزه خودنمایی می‌کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل یاد و خاطره استاد مطهری به عنوان معلم اخلاق و دینداری و پاسداشت هفته عقیدتی ـ سیاسی سپاه را گرامی داشت و گفت: این نامگذاری نشان‌دهنده جایگاه مسائل دینی و معنوی در سپاه است چرا که سپاه بالاتر از تسلیحات نظامی و تجهیزات رزمی در آمادگی معنوی و ارزشی نمره قبولی گرفته است.

کاملی‌فر به وجود نیروهای مومن، متعهد، مخلص و با عزم بالا در مجموعه سپاه اشاره کرد و افزود: همانگونه که سپاه در جنگ هشت ساله با ابزار معنوی توانست بر دشمنان غلبه کند امروز نیز تاثیرگذارترین اقتدار سپاه تکیه بر پشتیبانی مردمی و حضور آحاد مردم در قالب بسیج و نیروهای مردمی است.

وی بیان داشت: جمهوری اسلامی ایران تا زمانی که از چنین پشتیبانی برخوردار است قطعا تمام توطئه‌ها و فتنه‌ها را خنثی می‌کند و در عرصه جنگ اقتصادی نیز قطعا این روحیه ملت ما را بر دشمن غالب خواهد کرد.

ایجاد نارضایتی عمومی علیه نظام توطئه جدید دشمن

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل با یادآوری اینکه دشمن در عرصه اقتصادی در کنار اعمال تحریم‌های فلج کننده در عرصه سیاسی نیز امروز ایجاد یک نارضایتی عمومی از نظام را هدفگذاری کرده است تا شاید بتواند ملت ما را نسبت به انقلاب بدبین کند در حالی که این محاسبه دشمن را ملت ما در 24 خرداد پاسخی دندان‌شکن می‌دهند.

کاملی‌فر ادامه داد: ملت ایران حماسه 22 بهمن سال گذشته را در 24 خرداد امسال با حضورشان تکمیل می‌کنند و به دشمنان ثابت خواهند کرد که این ملت هرگز حمایت خود را از نظام و مسئولان قطع نمی‌کنند.

وی اظهار داشت: مسئولان ما نیز در حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم باید کار انقلابی انجام دهند و با پرهیز از وعده‌های نابجا آثار سوء تحریم‌ها را به حداقل برسانند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل با یادآوری اینکه در آستانه انتخابات دامن زدن به هرگونه اختلاف، تنش و تشنج در جامعه پسندیده نیست گفت: آنهایی که به چنین خیانتی دست می‌زنند باید مراقب باشند چرا که مقام معظم رهبری نیز بارها اعلام کرده‌اند دامن زدن به اختلافات و نارضایتی در بین مردم بزرگترین خیانت به شمار می‌آید.

کاملی‌فر اظهار داشت: خلق حماسه مردمی در عرصه سیاسی و اقتصادی در سال مزین به حماسه سیاسی و اقتصادی نیازمند فضای آرام و کم‌تنش است و همه باید در این باب فعالانه وارد شوند.

وی ابراز داشت: اختلاف‌افکنی بزرگترین خیانت در خلق حماسه سیاسی و اقتصادی کشور است و هیچ کس حق ندارد در این عرصه پا گذارد.

انتهای پیام/62003/ح40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول