اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج سازندگی دشتستان خبر داد

خدمات مستمر بسیج جامعه پزشکی دشتستان در مناطق زلزله‌زده

مسئول بسیج سازندگی دشتستان از ارائه خدمات مستمر بسیج جامعه پزشکی دشتستان در مناطق زلزله‌زده خبر داد.

خدمات مستمر بسیج جامعه پزشکی دشتستان در مناطق زلزله‌زده

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، احمد احمدزاده شامگاه دوشنبه در جمع بسیجیان اظهار داشت: بسیج و سپاه از ابتدای شکل‌گیری تاکنون خدمات ارزشمندی به نظام اسلامی ارائه کرده‌اند و همواره شاهد حضور باشکوه بسیجیان هستیم.

وی افزود: دشمنان از نام بسیج هراس دارند و بسیجیان همواره با ولایت‌مداری برای تحقق آرمان‌های انقلاب تلاش می‌کنند.

مسئول بسیج سازندگی دشتستان با اشاره به حضور بسیجیان در مناطق زلزله‌زده خاطر نشان کرد: نیروهای بسیج سازندگی دشتستان از بدو وقوع زمین لرزه شهرستان دشتی در منطقه حضور پیدا کرده‌اند و خدمات‌رسانی تاکنون نیز ادامه دارد.

احمدزاده تصریح کرد: از ابتدای وقوع حادثه دلخراش زمین‌لرزه دشتی تاکنون چند اکیپ برادر و خواهر به منظور خدمات‌رسانی در زمینه‌های آواربرداری، امور فنی و همچنین تفقد و دلجویی از کودکان و خانواده‌ها توسط گروه خواهران از طرف بسیج سازندگی این شهرستان به مناطق زلزله‌زده اعزام شده‌اند.

وی از استقرار قرارگاه تاکتیکی سپاه دشتستان در مناطق زلزله‌زده خبر داد و افزود: این قرارگاه تاکتیکی به منظور کمک به مناطق زلزله‌زده این شهرستان در منطقه استقرار یافت.

احمدزاده گفت: همچنین سه گروه امدادگر و آواربردار برای کمک به مناطق‌زلزله زده شنبه و طسوج از طرف سپاه شهرستان دشتستان به امدادگری و آواربرداری در این منطقه پرداختند.

وی از خدمات مستمر بسیج جامعه پزشکی شهرستان دشتستان در مناطق زلزله‌زده خبر داد و اظهار داشت: بسیج جامعه پزشکی نیز اقدام به اعزام تیم پزشکی با آمبولانس به مناطق زلزله زده شنبه و طسوج کرد و به طور مستمر خدمات‌رسانی می‌کند.

مسئول بسیج سازندگی دشتستان بیان کرد: سپاه شهرستان دشتستان برای کمک به زلزله‌زدگان روستای حیدرآباد بخش شنبه و طسوج اقدام به برپایی چادر در این روستا کرده است.

احمدزاده یادآور شد: همچنین بسیجیان پایگاه‌های مقاومت سپاه دشتستان با برپایی چادر در سطح این شهرستان اقدام به جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای زلزله‌زدگان شنبه کرده‌اند.

وی ابراز داشت: کمک به زلزله‌زدگان امری لازم و ضروری است و همه باید در این راستا کمک کنند.

انتهای پیام/2452/ق30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول