اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده بسیج اصناف و کارگری سپاه سلماس خبر داد

برگزاری یادواره شهدای بسیج در سلماس

فرمانده بسیج اصناف و کارگری سپاه سلماس از برگزاری یادواره شهدای دانش‌آموزی به مناسبت هفته بسیج کارگری در سلماس خبر داد.‌

برگزاری یادواره شهدای بسیج در سلماس

علی دژم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سلماس، اظهار داشت: یادواره شهدای بسیج کارگری شهرستان سلماس به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج کارگری روز یکشنبه هشتم اردیبهشت ماه در مسجد جامع این شهرستان با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان سلماس و ادارات مرتبط و همچنین واحدهای تولیدی با حضور بسیجیان و خانواده‌های شهدا از ساعت 10 تا 12 صبح برگزار می‌شود.

فرمانده بسیج اصناف و کارگری سپاه شهرستان سلماس در ادامه در تشریح برنامه‌های هفته بسیج کارگری، اضافه کرد: دیدار نمایندگان منتخب کارگری و بسیجیان برگزیده به همراه مسئولان ادارات مرتبط با نماینده ولی فقیه و امام جمعه سلماس، حضور در مزار شهدا و عطرافشانی و غبارروبی مزار مطهر شهدای کارگر، از جمله برنامه‌هایی است که به مناسبت هفته بسیج دانش‌آموزی در شهرستان سلماس برگزار می‌شوند.

دژم دیدار با خانواده‌های شهدای کارگری، برگزاری کوه پیمایی توسط بسیج اصناف و کارگری، تجلیل از کارگران نمونه همزمان با روز جهانی کارگر در واحد تولیدی دیلمان درب از دیگر برنامه‌های دانست که در طول این هفته اجرا می‌شود.

این مسئول برگزاری نشست سیاسی روشنگری و بصیرت افزایی در خصوص انتخابات 24 خرداد سال جاری و قرائت قطعنامه و بیانیه هفته بسیج کارگری در پایان این جلسه تحت عنوان حضور گسترده و حماسی در انتخابات را از دیگر برنامه‌های قابل اجرا در هفته بسیج کارگری عنوان کرد.

انتهای پیام/61015/ی20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول