اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین سپاه بیت‌المقدس کردستان عنوان کرد

عضویت 140 هزار بانوی کردستانی در بسیج

جانشین سپاه بیت‌المقدس کردستان از عضویت بیش از 140 هزار بانوی استان در سازمان بسیج مستضعفین خبر داد.

عضویت 140 هزار بانوی کردستانی در بسیج

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حمزه‌علی علیخانی در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان اظهار کرد: این تعداد بانوی بسیجی در قالب پایگاه‌ها، حوزه‌ها و گردان‌های الزهرا و کوثر سازماندهی شدند و در برنامه‌های مختلف آموزشی و بصیرتی شرکت می‌کنند.

به گفته وی، 70 هزار نفر از این تعداد در سال‌جاری در سطح استان تحت آموزش‌های فرهنگی و بصیرتی با محتوای عفاف و حجاب و بصیرت بخشی به منظور تحقق شعار سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی قرار می‌گیرند.

جانشین سپاه بیت‌المقدس کردستان با تاکید بر توجه بیشتر به کیفیت و محتوای برنامه‌ها گفت: برگزاری برنامه‌ها در ایام و مناسبت‌های مختلف تنها زمانی ارزشمند است که محتوا و کیفیت بالایی داشته و شاهد بازخورد مطلوب آن در جامعه باشیم.

علیخانی با انتقاد از برخی حرکت‌های ضدارزشی در برخی از برنامه‌های فرهنگی که در مناسبت‌های مختلف برگزار می‌شود، افزود: در قالب برگزاری این جشن‌ها حرکاتی اتفاق می‌افتد که در شأن اینگونه مجالس ارزشی نیست.

وی با انتقاد از وضعیت حجاب و عفاف اظهار کرد: وضعیت حجاب و عفاف در استان مناسب نیست.

جانشین سپاه بیت‌المقدس کردستان خاطرنشان کرد: برای رهایی از این وضعیت باید ارزش‌های اسلامی را در قالب امر به معروف و نهی از منکر به خواهران به ویژه قشر جوان در جامعه انتقال دهیم.

علیخانی ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در بین بانوان جامعه را بهترین راه مقابله با هجمه‌های فرهنگی دشمنان دانست و گفت: تحقق این مهم نیازمند تلاش همه دستگاه‌ها و نهادهای فرهنگی و اجرای برنامه‌های ارزشی و بصیرتی است.

وی در پایان استفاده از ظرفیت ارزشمند بسیج خواهران را در ترویج و فرهنگ‌سازی حجاب و عفاف ضروری دانست و گفت: استفاده از بانوان تحصیلکرده و توانمند بسیجی در بدنه مشاوره نهادها و ادارات نقش بسزایی در رفع مشکلات این قشر خواهد داشت.

انتهای پیام/79002/ز30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول