اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول امور اجتماعی فرمانداری سردشت:

کارگران بسیجی سردشت تجلیل می‌شوند

مسئول امور اجتماعی فرمانداری سردشت گفت: هفته بسیج کارگری امسال تمام کارگران بسیجی جامعه کارگری سردشت مورد تجلیل قرار می‌گیرند.

کارگران بسیجی سردشت تجلیل می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از سردشت فرهاد حسن‌زاده صبح امروز در جلسه‌ای که به منظور هماهنگی برنامه‌های هفته بسیج کارگری در فرمانداری سردشت و با حضور جانشین فرماندهی سپاه پاسداران و جمعی از رؤسای ادارات جلسه‌ای به منظور هماهنگی و برنامه‌ریزی حول گرامیداشت هفته بسیج کارگری در فرمانداری سردشت تشکیل شد، اظهار داشت: داشتن روحیه بسیجی برای تمام اقشار جامعه نیاز است.

وی با بیان اینکه در سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی بسیجیان در کنار سایر نیروهای مسلح از کیان اسلامی دفاع کرده‌اند، تصریح کرد: تلاش‌ها و جان‌فشانی بسیج در سال‌های جنگ فراموش شدنی نیست.

حسن‌زاده با بیان اینکه بسیج در کنار سپاه اقدام به اجرای پروژه‌های عمرانی می‌کند، افزود: تلاش در راستای سازندگی ایران اسلامی از دیگر اقدامات قابل توجه بسیج در سال‌های پس از پیروزی انقلاب است.

مسئول امور اجتماعی فرمانداری سردشت در ادامه با تاکید بر برگزاری هر چه باشکوه‌تر برنامه‌های هفته بسیج کارگری، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه بسیج نقش محوری در انجام بسیاری امور در جامعه دارد لازم است تا از آن‌ها قدردانی شود.

حسن‌زاده گفت: برای این منظور باید برنامه‌های متنوع که بتواند تلاش‌های بسیج را برای مردم به ویژه قشر جوان تبیین و تشریح کند در این هفته برگزار شود.

وی داشتن روحیه بسیجی برای خدمت به مردم را یکی از بارزترین و مهم‌ترین خصوصیت بسیجیان دانست و اظهار داشت: تمام ادارات و نهادها باید در برگزاری برنامه‌های این هفته تلاش کنند.

انتهای پیام/61001/ی20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول