اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر مسئول قرارگاه‌های فضای مجازی بسیج:

بسیج با ایمان قوی در عرصه جنگ نرم پیروز خواهد بود

مدیر مسئول قرارگاه‌های فضای مجازی بسیج کشور گفت: بسیج در عرصه فضای مجازی و جنگ نرم، مانند سایر امتحاناتی که پس داده، موفق عمل خواهد کرد و این موضوع به‌دلیل ایمان قوی و تلاش خستگی‌ناپذیر بسیجیان است.

بسیج با ایمان قوی در عرصه جنگ نرم پیروز خواهد بود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، حمیدرضا زندی امروز در دیدار با آیت‌الله ممدوحی در کرمانشاه بیان داشت: بسیج همواره مطیع فرمایشات رهبری بوده و هدایت‌های پیامبرگونه مقام معظم رهبری را نصب‌العین قرار داده است.

زندی با اشاره به اتحاد بسیج در عرصه‌های مختلف، تاکید کرد: بسیج بی‌ادعا و خالصانه به نظام مقدس جمهوری اسلامی خدمت کرده و در راه اعتلای انقلاب و تحقق آرمان‌های امام راحل و شهدا همواره تلاش می‌کند.

مدیر مسئول قرارگاه‌های فضای مجازی بسیج کشور اظهار داشت: جنگ نرم، شگرد دشمن برای آسیب رساندن به ایران اسلامی است و در این راه تمام توان خود را به‌کار بسته و برای رسیدن به اهداف شوم و پلید خود، هزینه‌های زیادی صرف کرده است.

وی توکل به ‌خدا و اطاعت از رهبر فرزانه انقلاب را تنها راه مقابله با دشمن اعلام کرد و ادامه داد: توانمندی بسیج در عرصه‌های مختلف بر هیچ‌کس پوشیده نیست و این نیروی ولایت‌مدار توانسته با دست خالی به قله‌های افتخار برسد و باعث پیشرفت و سازندگی مملکت شود.

مدیرمسئول قرارگاه‌های فضای مجازی بسیج کشور نتایج تلاش مستمر بسیج در عرصه مقابله با جنگ نرم را بسیار خوب توصیف کرد.

زندی خاطر نشان کرد: با وجود اینکه فضای اینترنت ساخته ما نیست و دشمن در این عرصه قدرتمند است، توانسته‌ایم به پیشرفت‌ها و پیروزی‌های حیرت‌انگیزی برسیم.

وی تصریح کرد: رهنمودهای علما گره‌گشاست و بسیج در عرصه فضای مجازی و جنگ نرم، مانند سایر امتحاناتی که پس داده، موفق عمل خواهد کرد و این موضوع به‌دلیل ایمان قوی و تلاش خستگی‌ناپذیر بسیجیان است.

انتهای پیام/2700/ت30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول