اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی سابق مس رفسنجان:

امتیازات در لیگ دسته اول خرید و فروش می‌شود

سرمربی سابق تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: امتیازات در فوتبال ایران به‌ویژه لیگ دسته اول فوتبال خرید و فروش می‌شود.

امتیازات در لیگ دسته اول خرید و فروش می‌شود

بهمن فروتن امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان با غیر فنی خواندن سقوط مس رفسنجان به لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور گفت: تصور می‌کنم، سقوط مس به مباحث فنی ارتباطی نداشت و به نظر من جریانات دیگری را می‌توان در سقوط مس رفسنجان جست‌وجو کرد.

وی افزود: ماهیت فوتبال ایران مشخص است، بازیکنان ما با تلاش و زحمت فراوانی امتیازات تیم را در مسابقات کسب کردند، اما به نظر من در فوتبال ایران مناسبات دیگری نیز وجود دارد که می‌تواند تلاش و زحمات سایر تیم‌ها را بر باد دهد.

فروتن خاطر نشان کرد: فوتبال ایران را افرادی اداره می‌کنند که فوتبالی نیستند به نوعی فوتبال ما به یک کاسبی تبدیل شده، کاسبی موارد ممنوعه، مواردی که جزو ناهنجاری‌های ورزش بوده و در تمام دنیا از سوی سازمان و مرکز اداره رسمی تشکیلات فوتبال با این قبیل تخلفات به شدت برخورد می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه امتیازات در فوتبال ایران به‌ویژه لیگ دسته اول فوتبال خرید و فروش می‌شوند، گفت: پیشنهاداتی به مسئولان باشگاه مس شده بود اما چون هیئت‌ مدیره و مسئولان این باشگاه را تعدادی معلم با وجدان اداره می‌کنند حاضر به پذیرش پیشنهادات مالی برای خرید و فروش امتیاز نشدند.

فروتن با انتقاد از مسئولان و تصمیم گیرندگان فوتبال کشور گفت: سقوط چهار تیم از بین 14 تیم مشکل دیگری بود که در این فصل از رقابت‌ها مشکلاتی را برای ما رقم زد، مس رفسنجان در قیاس با فصل گذشته چهار امتیاز بیشتر کسب کرد و از نظر جایگاه در یک رده بالاتر نسبت به فصل گذشته مسابقات قرار گرفت ضمن اینکه این باشگاه هم‌اکنون 30 بازیکن با قراردادهای دو و سه ساله در اختیار دارد.

وی در پاسخ به سئوالی پیرامون نقش و جایگاه کادر فنی در نتایج مس رفسنجان گفت: کادر فنی تمام تلاش خود را برای موفقیت تیم به کار گرفت، دیدارهای پایانی ما در برابر پاس و شهرداری یاسوج بود و این بازی‌ها برای ما و حریفانمان حکم مرگ و زندگی داشت.

فروتن با اشاره به اینکه تیمش فاقد یک مهاجم تمام کننده و گلزن بوده است، گفت: تنها در خط حمله علی سامره را در اختیار داشتم، این بازیکن باتجربه علاوه بر گلزنی با تجربه بالایی که داشت به تیم کمک زیادی کرد و ما از نظر فنی در برابر سپاهان پاس همدان، شهرداری یاسوج و ... بازی‌های حساب شده‌ای از خود به نمایش گذاشتیم.

سرمربی سابق مس رفسنجان خاطر نشان کرد: انتقادپذیر هستم، اما تیم در چهار دیدار ابتدای دور برگشت هشت امتیاز به دست آورد که این امتیاز ایده‌آل هر تیم است.

انتهای پیام/80011/م30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول