اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیته مسابقات هیئت فوتبال مازندران خبر داد

آغاز لیگ فوتبال باشگاه‌های مازندران از 26 اردیبهشت

عضو کمیته مسابقات هیئت فوتبال مازندران گفت: رقابت‌های لیگ فوتبال باشگاه‌های استان26 اردیبهشت آغاز می‌شود.

آغاز لیگ فوتبال باشگاه‌های مازندران از 26 اردیبهشت

عیسی نبی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری اظهار کرد: لیگ فوتبال و فوتسال باشگاه‌های استان با حضور نماینده باشگاه‌ها در ساری قرعه‌کشی شد و تیم‌ها نیز حریفان و زمان انجام مسابقات را شناختند.

وی افزود: در صورت ارسال مدارک بازیکنان و کادر فنی و همچنین ورودی تیم‌ها به لیگ این مسابقات طبق برنامه در زمان مقرر انجام می‌شود.

عضو کمیته مسابقات هیئت فوتبال مازندران با اشاره به برگزاری لیگ به صورت رفت و برگشت است، تصریح کرد: لیگ دسته اول فوتبال استان با حضور 13 تیم از 26 اردیبهشت و لیگ برتر نیز  از 27 اردیبهشت با شرکت 12 تیم برگزار می‌شود.

نبی‌زاده همچنین آغاز لیگ برتر فوتسال استان را در 27 اردیبهشت با حضور 12 تیم اشاره کرد و افزود: رقابت‌های فصل جدید لیگ دسته دوم فوتبال استان از 16 خرداد با حضور 12 تیم آغاز می‌شود.

وی گفت: در فصل گذشته تیم‌های استقلال لموک قائمشهر و شهدای ساری به عنوان تیم‌های برتر موفق شدند به لیگ زیر گروه دسته سوم فوتبال کشور صعود کنند.

عضو کمیته مسابقات هیئت فوتبال مازندران در ادامه ابراز داشت: تیم‌های شورکا جویبار و مقاومت جویبار فصل گذشته از لیگ دسته اول به لیگ برتر فوتبال استان صعود کردند.

نبی‌زاده در پایان با اشاره به سقوط تیم‌های بازرگان چالوس و سپاهان اصفهان از لیگ برتر به لیگ دسته اول فوتبال استان اظهار داشت: تیم‌های سد نکا و خورشید کلا گلوگاه به لیگ دسته دوم فوتبال استان صعود کردند و لله‌مرز بهشهر و حسین‌آباد بهشهر نیز به لیگ دسته دوم فوتبال استان سقوط کردند.

انتهای پیام/86005/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول