اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تشخیص کادر فنی تکواندو صورت گرفت

شرکت تکواندوکار نوجوان قزوینی در مسابقات قهرمانی آسیا

با تشخیص کادر فنی تکواندو تیم ملی، اصلانی تکواندوکار شایسته قزوینی در وزن اول مسابقات تکواندوی نوجوانان آسیا، تیم ملی کشورمان را همراهی می‌کند.

شرکت تکواندوکار نوجوان قزوینی در مسابقات قهرمانی آسیا

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، محمد اصلانی که هم اکنون در اردوی آماده‌سازی تیم ملی در تهران به سر می‌برد با از پیش برداشتن تمامی حریفان خود در مسابقات انتخابی از سوی مربیان به عنوان ورزشکار اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا انتخاب شد.

اصلانی این تکواندوکار شایسته قزوینی به عنوان نماینده کشورمان در شرایطی توانست مجوز حضور در تیم ملی تکواندوی نوجوانان کشورمان را کسب کند که در جریان رقابت‌های انتخابی تیم ملی توانسته بود تمامی حریفان خود را با شکست بدرقه کند.

گرچه تیم قزوین دو نماینده دیگر از جمله علیرضا سخاوت‌فر و عماد کریمی را در اردوی تیم ملی تکواندوی نوجوانان کشورمان داشت، اما این دو تکواندوکار با شکست مقابل رقیبان جواز حضور در تیم ملی کشورمان را از دست دادند، گرچه چیزی از شایستگی‌های آنان کم نشد.

کریمی در وزن چهارم رقابت‌های انتخابی مقابل جواد امیری و فرزاد آشور زاده تکواندوکاران مازندرانی تن به شکست داد و سخاوت‌فر نیز برابر رامین حسین‌قلی‌زاده از البرز نتیجه را واگذار کرد.

به هر حال تمرینات تیم تکواندوی نوجوانان کشورمان تا زمان آغاز دیدار رقابت‌های تکواندوی نوجوانان قهرمانی آسیا زیر نظر محمدرضا زوار به عنوان سرمربی و یوسف‌علی حاجی‌پور و وحید عبداللهی مربیان تیم ملی در سالن 12 هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار می‌شود.

بدون شک حضور محمد اصلانی تکواندوکار مطرح قزوینی در جریان رقابت‌های قهرمانی تکواندوی نوجوانان آسیا نشان از آن دارد که استعدادیابی و پرورش نفرات مستعد در رده‌های سنی می‌تواند نقش تأثیرگذاری در پرورش قهرمانان آینده این رشته ورزشی در سطح استان و کشور داشته باشد.

تکواندوی استان در سال‌های اخیر نشان داده است که سرمایه‌گذاری دقیق و منظمی را روی سنین پایه در نظر گرفته است و برپایی رقابت‌های لیگ نونهالان و نوجوانان و داشتن این تیم‌ها در رقابت‌های لیگ‌های سنین پایه کشور این ادعا را اثبات می‌کند.

انتهای پیام/77004/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول