اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تشخیص کادر فنی تکواندو

بانوی تکواندوکار قزوینی به اردوی تیم ملی دعوت شد

با تشخیص کادر فنی تکواندوی کشورمان، شکرانه ایزدی بانوی تکواندوکار قزوینی به چهارمین مرحله اردوی تیم ملی دعوت شد.

بانوی تکواندوکار قزوینی به اردوی تیم ملی دعوت شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، ایزدی که هم اکنون در جریان سومین اردوی انتخابی تیم ملی تکواندوی کشورمان آخرین تمرینات آمادگی خود را پشت سر می‌گذارد، با توجه به درخشش خود در این اردو نظر کادر فنی را برای حضور در چهارمین مرحله اردوی تیم ملی جلب کرد.

چهارمین مرحله اردوی تیم ملی تکواندوی بانوان کشور از 26 فروردین ماه سال جاری با حضور 12 هوگو پوش در مرکز جهانی تکواندوی تهران برگزار می‌شود تا ورزشکاران راه یافته به این اردو دومین تست آمادگی جسمانی خود را در این آکادمی آغاز کنند.

ایزدی که به همراه دیگر ورزشکاران راه یافته به اردو تمرینات سخت و فشرده‌ای را در طول اردوهای گذشته زیر نظر کادر فنی برگزار کرده است، در حال حاضر در سومین مرحله این اردوها به سر می‌برد که این اردو تا 23 فروردین ماه ادامه خواهد داشت.

ایزدی این بانوی شایسته قزوینی به طور قطع باید از این موقعیت به دست آمده نهایت استفاده را ببرد، زیرا نفرات برتر انتخاب شده در این اردوها از سوی کادر فنی تیم ملی به عنوان یکی از اعضای ثابت تیم ملی تکواندوی بانوان کشورمان جواز حضور در مسابقات تکواندوی قهرمانی زنان جهان را که 25 تا 30 تیرماه سال جاری در مکزیک برگزار می‌شود، کسب می‌کند.

ایزدی که در وزن هفتم تیم ملی تکواندوی بانوان کشورمان را همراهی می‌کند، در اردوهای قبلی عملکرد قابل قبولی را از خود به نمایش گذاشته است و در رقابت‌های انتخابی درون اردویی توانسته است از سد دیگر رقیبان قدرتمند خود عبور کند.

به طور قطع اگر این بانوی شایسته قزوینی بتواند انگیزه لازم و پشتکار خود را ادامه دهد و در ماه‌های آینده آمادگی جسمی خود را حفظ کند می‌تواند به عنوان نخستین بانوی قزوینی تیم ملی را در جریان مسابقات جهانی مکزیک همراهی کند، اتفاقی که بدون شک با توجه به شایستگی‌های شکرانه ایزدی دور از دسترس نیست.

انتهای پیام/77004/ع30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول