اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر‌عامل باشگاه شهرداری بم‌

تاثیر قهرمانی‌های تیم بانوان بم در کاهش معضلات اجتماعی

مدیر‌عامل باشگاه شهرداری بم گفت: قهرمانی‌های تیم بانوان بم در لیگ برتر کشور تاثیر بسیاری در کاهش بسیاری از معضلات اجتماعی داشته است، نباید از کنار این مسئله نیز به سادگی عبور کرد.

تاثیر قهرمانی‌های تیم بانوان بم در کاهش معضلات اجتماعی

علیرضا ریاضی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان با اشاره به برگزاری جشن قهرمانی تیم فوتبال بانوان شهرداری بم اظهار داشت: برای قدردانی و به پاس زحمات کادر فنی و بازیکنان این تیم از سوی مسئولان شهرستان این برنامه برگزار شد‌.

وی افزود: شهرداری بم در نظر دارد تا همانند سال گذشته از تیم فوتبال بانوان خود در لیگ برتر کشور حمایت کند، البته در این بین نیازمند حمایت بیشتر مسئولان استان کرمان هستیم، این تیم طی دو سال اخیر نماد پیروزی و موفقیت ورزشکاران بانوان استان کرمان در عرصه‌های مختلف بوده است.

ریاضی تصریح کرد: همراهی ‌و همدلی‌ همه مسئولان شهر‌ از جمله امام جمعه، نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و شورای شهر با یکدیگر در این برنامه موجب شد تا بتوانیم در حد بضاعتمان قدردان کادر فنی و بازیکنانش باشیم.‌

وی با اعلام حضور تیم فوتبال شهرداری بم در فصل آینده مسابقات لیگ برتر فوتبال بانوان قهرمانی کشور ابراز داشت: این تیم با قدرت و به منظور دفاع عنوان قهرمانی خود گام به مسابقات می‌گذارد، بازیکنان ما باید بدانند اکنون آنها برای شهرستان بم و فوتبال بانوان کشور یک نشان و اعتبار ایجاد کرده‌اند و برای حفظ این ‌بَرَند‌ باید از هم‌اکنون خیز بلندی را برای قهرمانی در فصل آتی بردارند.

این مقام مسئول با بیان اینکه قهرمانی‌های تیم فوتبال شهرداری بم در این شهرستان موجی از شادی و نشاط را در بین جوانان ورزش دوست ایجاد کرده است، گفت: این قهرمانی‌ها شور خاصی را در بین دختران و بانوان ایجاد کرده است، اکنون بسیاری از دختران در شهرستان بم لیگ برتر فوتبال بانوان کشور را دنبال می‌کنند و خود همواره بهترین حامی و یاور این تیم در مسابقات هستند.

وی خاطر نشان کرد: قهرمانی‌های تیم بانوان بم در لیگ برتر کشور تاثیر بسیاری در کاهش بسیاری از معضلات اجتماعی داشته است، نباید از کنار این مسئله نیز به سادگی عبور کرد،‌ و باید با توسعه و گسترش ورزش در بین اقشار مختلف جامعه اقدامات بازدارنده خوبی در زمینه معضلات اجتماعی انجام دهیم.

ریاضی افزود: سرمربی تیم بانوان بم در مسابقات فصل آینده لیگ برتر فوتبال کشور ‌خانم جعفری است، ما با این مربی روزهای خوبی‌ را در فوتبال کشور تجربه کرده‌ایم و قطعا در فصل آینده نیز با حفظ این مربی به دنبال تداوم موفقیت و تکرار قهرمانی برای سومین سال پیاپی هستیم.

ریاضی اذعان داشت: برای حمایت هر چه بیشتر از تیم فوتبال بانوان شهرداری بم در لیگ برتر فوتبال بانوان کشور به یک اسپانسر نیاز داریم به عقیده من تیمی که در فوتبال بانوان کشور دو سال متوالی قهرمان شده و با به ثمر رساندن 108 گل زده اقتدار بلامنازع خود را به اثبات رسانده است، شایستگی حمایت از سوی اسپانسرها را دارد.

انتهای پیام/80011/ق30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول