اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت تکواندو قزوین خبر داد

حضور سه تکواندوکار قزوینی در تمرینات تیم ملی

دبیر هیئت تکواندو استان قزوین گفت: سه تکواندوکار قزوینی در اردوی آماده‌سازی تیم ملی تکواندو نوجوانان کشور حضور یافتند.

حضور سه تکواندوکار قزوینی در تمرینات تیم ملی

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین، طیار تقی‌پور اظهار داشت: محمد اصلانی، محمدعماد کریمی و فردین سخاوت‌فر سه تکواندوکار قزوینی حاضر در این اردو را تشکیل می‌دهند.

وی افزود: این سه هوگوپوش قزوینی به ترتیب در اوزان اول، پنجم و هفتم در اردوی مرحله نخست آماده‌سازی تیم ملی تکواندو نوجوانان کشورمان حضور پیدا کرده‌اند.

دبیر هیئت تکواندو استان قزوین حضور سه ورزشکار قزوینی در اردوی تیم ملی نوجوانان را نشان از رشد تکواندو قزوین و کار در رده‌های سنی پایه طی سال‌های اخیر دانست و یادآور شد: مرحله نخست اردوی تیم ملی تکواندو نوجوانان کشورمان که هم اکنون در تهران پیگیری می‌شود تا 21 فروردین ماه جاری ادامه پیدا می‌کند.

تقی‌پور خاطرنشان کرد: تیم ملی تکواندو نوجوانان ایران خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی 2013 آسیا که امسال به میزبانی اندونزی برگزار می‌شود، آماده می‌کند.

این مسئول با اشاره به برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی تکواندو نونهالان در اواخر ماه جاری، بیان کرد: قزوین یک نماینده در این رقابت‌ها دارد.

وی ادامه داد: بهنام شهیدانی که در مسابقات نونهالان کشور صاحب نشان نقره شد، از قزوین در این رقابت‌ها شرکت خواهد کرد.

دبیر هیئت تکواندو استان قزوین اضافه کرد: برگزاری لیگ استان در رده‌های مختلف سنی، حضور در مسابقات باشگاهی کشور و برگزاری دوره‌های آموزشی و استعدادیابی مهم‌ترین برنامه‌های این هیئت ورزشی در سال جدید را تشکیل می‌دهند.

انتهای پیام/77002/ب/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول