اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

برپایی مجمع هیئت تکواندو شاید وقتی دیگر/ تاخیر برای پنجمین بار

مجمع عمومی هیئت تکواندو مازندران برای انتخاب رئیس هیئت جدید برای پنجمین بار بنا به دلایلی به تاخیر افتاد.

برپایی مجمع هیئت تکواندو شاید وقتی دیگر/ تاخیر برای پنجمین بار

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، مجمع برای انتخاب ریاست هیئت تکواندو مازندران که قرار بود 29 فروردین در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شود برای بار دیگر به تعویق افتاد.

بر اساس اعلام گروه ورزش و توسعه قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان مازندران مقرر شد افراد متقاضی برای احراز پست ریاست هیئت تکواندو استان 15 تا 21 اسفند ماه سال گذشته ثبت نام کنند.  

بر اساس بخشنامه قرار بود 29 فروردین 1392 انتخابات این هیئت برگزار شود که به دلایل نامعلومی این انتخابات برگزار نشد و برای چندین بار به تعویق افتاد.

این اتفاق در حالی ‌افتاد که مجمع انتخابات هیئت تکواندو مازندران برای انتخاب رئیس خود قرار بود در سال گذشته در چهار نوبت برگزار شود که به دلایل نامعلوم تاکنون برگزار نشده است.

برای پست ریاست هیئت تکواندو مازندران هشت نفر ثبت‌نام کردند و این احتمال می‌رود که هنوز صلاحیت و یا عدم صلاحیت کاندیدا مشخص نشده است.

آقایان پارساراد، کلایی، لطیفی، نفجم، امینی، طالبی، یزدانی و نیکزاد برای در اختیار گرفتن ریاست هیئت تکواندو مازندران در صورت صلاحیت با هم رقابت خواهند کرد.

در حال حاضر چند هیئت ورزشی دیگر نیز هم‌اکنون با تعویق انتخابات بدون دلیل در استان مواجه هستند که تکلیف هیئت‌های مربوطه تا این لحظه نیز مشخص نشده است.

انتهای پیام/86005/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول