اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دشتستان خبر داد

پیشرفت 80 درصدی مسکن مهر 428 واحدی برازجان

فرماندار دشتستان از پیشرفت 80 درصدی مسکن مهر 428 واحدی برازجان خبر داد.

پیشرفت 80 درصدی مسکن مهر 428 واحدی برازجان

به گزارش خبرگزاری فارس از برازجان، علیرضا خرمی ظهر امروز در جمع متقاضیان مسکن مهر شهر برازجان اظهار داشت: مسکن مهر از طرح‌های مهم و ارزشمند دولت است که در راستای خانه‌دار شدن جوانان کم‌بضاعت تاثیر زیادی داشته است.

وی افزود: مسئولان طی چند سال اخیر در راستای تکمیل طرح‌های مسکن مهر اقدامات اساسی و ارزشمندی داشته‌اند و به نتایج خوبی در این مسیر رسیده‌ایم.

فرماندار دشتستان با اشاره به روند اجرای طرح‌های مسکن مهر در برازجان خاطر نشان کرد: هم‌اکنون چند پروژه بزرگ در احداث مسکن مهر در شهر برازجان در دست اجراست و با پیگیری‌های صورت گرفته برای تکمیل این پروژه گام‌های مهمی برداشته شده است.

خرمی از پیشرفت 80 درصدی مسکن مهر 428 واحدی برازجان خبر داد و گفت: بر اساس برآوردهای انجام شده مسکن مهر 428 واحدی در منطقه آبرسانی شهر برازجان دارای 80 درصد پیشرفت فیزیکی است.

این مسئول اضافه کرد: مسکن مهر 341 واحدی منطقه پرگان شهر برازجان نیز هم‌اکنون 72 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و با تلاش بیشتر برای تکمیل این واحدها اهتمام داریم.

فرماندار برازجان متذکر شد: ایجاد و راه‌اندازی شبکه‌های آب، برق، گاز و تلفن در این مجموعه نیز از اقدامات تاثیرگذار مسئولان است.

وی در پایان اذعان داشت: از مجریان طرح‌ها می‌خواهیم نسبت به سرعت بخشیدن به این پروژه‌ها بیش از گذشته تلاش کنند تا متقاضیان به آرزوی خود برسند.

انتهای پیام/2452/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول