اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور رئیس جمهور

7 هزار واحد مسکن مهر در قم به بهره‌برداری می‌رسد

مدیرکل راه و شهرسازی استان قم گفت: در سفر روز سه‌شنبه رئیس جمهور به استان قم 7 هزار و 68 واحد مسکن مهر به صورت رسمی به بهره‌برداری می‌رسد.

7 هزار واحد مسکن مهر در قم به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان قم، محمدامین نصراللهی‌زاده با بیان اینکه در سفر روز سه‌شنبه رئیس جمهور به استان قم 7 هزار و 68 واحد مسکن مهر به صورت رسمی به بهره‌برداری می‌رسد، اظهار کرد: این مرحله ششمین مرحله از افتتاح واحدهای مسکن مهر در استان قم است.

وی ادامه داد: این واحدها شامل 5 هزار و 515 واحد در منطقه پردیسان، 364 واحد اجاره‌داری 99 ساله شهرهای زیر 25 هزار نفر در شهر جعفریه، 300 واحد در بافت فرسوده، 769 واحد خودمالکین شهرهای بالای 25 هزار نفر و 120 واحد خودمالکین شهرهای زیر 25 هزار نفر است.

نصراللهی‌زاده با اشاره به اینکه برابر ابلاغیه وزارت راه و شهرسازی، تعهد استان قم در ساخت مسکن مهر، 37 هزار و 300 واحد است خاطرنشان کرد: تاکنون 18 هزار و 233  واحد مسکن مهر در پنج مرحله به بهره‌برداری رسیده است.

مدیرکل راه و شهرسازی قم اضافه کرد: این اداره کل در نظر دارد بیش از 10 هزار واحد مسکن مهر را نیز تا پایان سال به متقاضیان واگذار کند.

مراسم افتتاح بیش از 7 هزار واحد مسکن مهر در سفر روز سه‌شنبه احمدی‌نژاد به قم به صورت رسمی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/2258/ح/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول