اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه انصارالمهدی (عج) زنجان:

سپاه در انتخابات هرگز وارد حمایت از جریان‌ها و احزاب نشده و نخواهد شد

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: در انتخابات فرد مورد نظر توسط مردم انتخاب می‌شود و سپاه هرگز وارد مصادیق و یا حمایت از جریان‌ها، احزاب و گروه‌های سیاسی نمی‌شود.

سپاه در انتخابات هرگز وارد حمایت از جریان‌ها و احزاب نشده و نخواهد شد

سید جعفر موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به فرمایشات رهبر انقلاب در حرم رضوی که فرمودند سال جدید، سال پیشرفت، تحرک و ورزیدگی ملت ایران خواهد شد، اظهار کرد: این فرمایشات نشان می‌دهد ملت ایران توانسته بحران تحریم‌های فلج‌کننده‌ای که دشمن انتظارش را داشت تا به واسطه آن ملت ایران را به زانو در آورد به خوبی پشت سر گذاشته است.

وی با بیان اینکه دشمن انتظار داشت تحریم در همان ماه‌های نخست، کشور را با مشکلات سنگینی مواجه کند، تصریح کرد: ملت ایران توانست با تبعیت از رهبری و دوراندیشی بی‌نظیر از این بحران عبور کرده و تحریم‌ها را زیر پا بگذارد.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به فرمایش رهبر انقلاب که حضور مردم در میدان عمل هم برای خود و هم برای جامعه آینده بهتری را رقم خواهد زد، افزود: اگر مردم در همه زمینه‌های سیاسی، اقتصادی و اجتماعی حضور همه‌جانبه داشته باشند قطعاً کشور پیشرفت چشم‌گیری خواهد داشت.

*ایران مشکل فروش نفت ندارد

وی با تاکید بر اینکه کشور ایران در زمینه‌های زیادی نسبت به سال گذشته پیشرفت داشته، اضافه کرد: طبق گزارش وزیر نفت، هم‌اکنون جمهوری اسلامی ایران برخلاف تبلیغات سوء دشمنان مشکل فروش نفت را ندارد ولی دشمنان سعی می‌کنند این مسئله را با جنجال‌های تبلیغاتی بپوشانند.

موسوی ادامه داد: آمریکا هم‌اکنون بزرگترین ذخایر نفت جهان را دارد ولی نفت کشورش را حفظ می‌کند و از ثروت و ذخایر نفت دیگر کشورها استفاده می‌کند.

وی با اشاره به اینکه هدف کشور ایران این است که ذخایر نفت را برای آیندگان حفظ و اقتصاد کشور را از نفت جدا کند، یادآور شد: کشورهای مختلف برای خرید نفت ایران التماس می‌کنند و اخیراً قراردادهای مختلفی در این زمینه بسته شده است.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه رهبر انقلاب می‌فرمایند من جور دیگری به مسائل نگاه می‌کنم و در نظر من حرکت کشور رو به پیشرفت است، اذعان داشت: عده‌ای قصد دارند در آستانه انتخابات با سیاسی‌کاری موفقیت‌های نظام را سیاه‌نمایی کنند که همه ما وظیفه داریم تا در برابر این ترفند دشمن نیز هوشیار باشیم.

وی با اشاره به شعار حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی گفت: ابزارهایی برای تحقق شعار سال لازم است که حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی را شکل می‌دهد که از آن جمله همت و انگیزه الهی، تدبیر و برنامه‌ریزی، شناخت فرصت‌ها و تهدیدها، عدم غفلت از حیله‌ها و شگردهای دشمنان و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خود را در تحقق شعار سال و خلق حماسه‌ای بی‌نظیر در سال‌جاری موظف و پیش‌گام می‌داند.

* سپاه به دنبال روشنگری و بصیرت‌افزایی است

موسوی افزود: ملت ایران و سپاه باید دست به دست هم دهند تا با همت و انگیزه الهی شعار سال تحقق یابد تا توطئه‌های دشمنان ناکام بماند.

وی با تاکید بر اینکه یکی از زمینه‌هایی که سپاه مشارکت می‌کند آگاه‌سازی مردم و فعال کردن بدنه جامعه برای مشارکت سیاسی و حضور حداکثری مردم در انتخابات به ویژه انتخابات ریاست جمهوری است، افزود: هدف سپاه این است که مردم با شور و اشتیاق بی‌نظیر پای صندوق‌های رای حاضر شوند و این هدف تحقق خواهد یافت و قطعاً دشمنان در این زمینه ناکام خواهند ماند.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان ادامه داد: در انتخابات فرد مورد نظر توسط مردم انتخاب می‌شود و سپاه هرگز وارد مصادیق و یا حمایت از جریان‌ها، احزاب و گروه‌های سیاسی نمی‌شود و به دنبال تحقق عملی شعار حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی از طریق آگاهی و حضور حداکثری مردم در تمامی صحنه‌هاست.

وی با اشاره به اینکه سپاه به دنبال روشنگری و بصیرت‌افزایی است، تصریح کرد: نظام جمهوری اسلامی در صحنه دیپلماسی و در صحنه سیاسی با قدرت حرکت می‌کند و مردم باید تلاش کنند با حداکثر حضورشان انتخابات ریاست جمهوری و شوراها با تراز بالا برگزار شود تا چشم طمع دشمنان و جهان‌خواران بار دیگر از این کشور و انقلاب کوتاه شود و قطعاً در سال‌جاری شاهد پیروزی‌های متعدد سیاسی و اقتصادی خواهیم بود.

انتهای پیام/2308/ط30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول