اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه همدان:

مشروعیت سپاه از ولایت است / سپاه پای ولایت ایستاده

فرمانده سپاه ناحیه همدان با بیان اینکه سپاه مشروعیت خود را از ولایت گرفته است، گفت: سپاه پای ولایت ایستاده به همین دلیل مردم به این مجموعه علاقه‌مند هستند.

مشروعیت سپاه از ولایت است / سپاه پای ولایت ایستاده

محمدرضا غلامی پاک امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان، با بیان اینکه فلسفه تشکیل سپاه طبق قانون اساسی صیانت از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن است اظهار داشت: در طول 34 سال عمر سپاه ما به این نتیجه رسیدیم که به فرموده امام راحل اگر سپاه نبود کشور هم نبود.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری در سخنرانی سوم شعبان سال 90 در خصوص سپاه فرمودند که من از عملکرد سپاه راضی هستم و امام راحل هم در زمان خود از عملکرد سپاه رضایت داشتند و هیچ گاه نظر ایشان از سپاه برنگشت.

فرمانده سپاه ناحیه همدان ابراز داشت: با همه دشمنی‌های استکبار علیه سپاه این مجموعه با همان رسالت و مجاهدتی که در دوره دفاع مقدس داشته به کار خود ادامه می‌دهد. 

وی افزود: سپاه در عملکرد خود موفق بوده و گواه این مدعا هجمه دشمنان به نهاد سپاه است و امام راحل فرمودند «هرگاه دشمن از شما نالید بدانید که کار شما درست است و هر جا که از شما تعریف کردند در این مورد شک کنید».

غلامی‌پاک ادامه داد: امروز همه دشمنان ما سعی دارند که چهره سپاه را در نزد مردم مخدوش و بدنام کنند اما محبوبیت سپاه هر روز در بین مردم بیشتر می‌شود.

وی تصریح کرد: علت محبوبیت سپاه در بین مردم ناشی از مردمی بودن و ولایی بودن سپاه است و این به خاطر این است که مردم ما ولایی هستند و در صحنه‌های مختلف ولایی بودن خود را نشان دادند.

انتهای پیام/89019/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول