اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز:

توان و اقتدار سپاه امروز در مقایسه با سال‌های اول انقلاب قابل مقایسه نیست

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز گفت: توان و اقتدار سپاه امروز در مقایسه با سپاه سال‌های 58 و 59 قابل مقایسه نیست.

توان و اقتدار سپاه امروز در مقایسه با سال‌های اول انقلاب قابل مقایسه نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، سردار بهرام حسینی مطلق ظهر امروز در نشست خبری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سپاه با به دست آوردن دستاوردهای مختلف و توسعه و توان علمی و نظامی خود قابل مقایسه با سپاه سال‌های اول انقلاب نیست.

وی ادامه داد: سپاه از همان روزهای اول تشکیلش در سال 58 نزد مردم محبوب شد چراکه این نیرو با انجام مأموریت‌های مختلف و خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان و همچنین مقابله با آنان توانست جایگاه خوبی را در پیش مردم برای خود ایجاد کند.

این مسئول افزود: سپاه در همان روزهای نخست با انجام مأموریت‌های مختلف از جمله مبارزه با گروهک‌های منافقین، حفاظت هواپیمایی و حفاظت شخصی توانست کارنامه قابل قبولی را در پیش رهبر انقلاب و مردم به دست آورد.

حسینی مطلق گفت: امروز حفاظت هواپیمایی سپاه به عنوان یکی از مأموریت‌های مهم به عنوان گارد آهنین در جهان شناخته شده است چراکه از ابتدای تشکیل حفاظت هواپیمایی تاکنون حتی یک مورد هواپیماربایی نیز نداشته‌ایم به همین دلیل حفاظت هواپیمایی کشور که توسط سپاه انجام می‌شود به عنوان گارد آهنین در جهان شناخته شده است.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز در ادامه سخنان خود به حضور بسیار موثر سپاه در عرصه مدیریت بحران در کشور اشاره کرد و ادامه داد: سپاه در عرصه مدیریت بحران همواره به عنوان عامل امدادرسان و خدمات‌رسان توانسته مأموریت‌های مختلف و موفقی را انجام دهد و هم‌اکنون مسئولان انتظارشان در این گونه مواقع به سپاه است.

وی با اشاره به زلزله آذربایجان‌شرقی افزود: سپاه در این بحران نیز با حضور چشمگیر خود در این منطقه علاوه بر ارائه خدمات زودهنگام برنامه‌های درازمدت بسیاری را انجام داد.

*توان و اقتدار امروز سپاه کاملاً بازدارنده است

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز در بخشی دیگر از سخنان خود اظهار کرد: پیشرفت‌های علمی،‌ دستیابی به علوم مختلف و به دست آوردن دستاوردهای نظامی طی چند سال اخیر سبب شده است که امروز توان و اقتدار سپاه کاملاً بازدارنده باشد.

*سپاه در عرصه سازندگی نیز کارنامه درخشانی دارد

حسینی مطلق در ادامه سخنان خود به حضور فعال سپاه پاسداران در عرصه سازندگی اشاره کرد و گفت: در این زمینه نیز سپاه با تمام امکاناتی که از دوران هشت سال دفاع مقدس ایجاد کرده بود توانست ده‌ها هزار طرح عمرانی، از جمله احداث راه‌آهن، سد، جاده، پروژه‌های گاز و نفت حضوری فعال داشته باشد.

وی ادامه داد: سپاه با حضور فعال در پروژه‌های گاز و نفت به عنوان یکی از رقبای شرکت‌های خارجی محسوب می‌شود لذا اگر با این شرکت‌ها نیز توافقنامه اجرا نشود انجام این پروژه‌ها در توان و اقتدار سپاه دیده می‌شود.

این مسئول یکی از مهمترین مأموریت‌های کنونی سپاه را مقابله با جنگ نرم دشمنان عنوان کرد و آگاهی دادن به جوانان و بصیرت‌افزایی را مهمترین راهکار مقابله با این جنگ دانست.

انتهای پیام/2302/ر40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول