اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان زنجان:

سپاه بازوی قدرتمند نظام و حافظ انقلاب است

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: سپاه بازوی قدرتمند نظام اسلامی در کنار دیگر نیروهای مسلح برای حفظ منافع و مصالح ملی قرار گرفته است.

سپاه بازوی قدرتمند نظام و حافظ انقلاب است

حجت‌الاسلام علی معبودی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به اینکه سپاه‌ پاسداران انقلاب اسلامی یکی از یادگاری‌ها و ابداعات حضرت امام خمینی (ره) است، اظهار کرد: سپاه به عنوان یک شجره طیبه‌ای است که به دست مبارک امام غرس شد و این شجره طیبه در طول مدت تاسیسش برای نظام اسلامی ثمرات و برکات زیادی داشته است.

وی با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از بدو شکل‌گیری تا به امروز به عنوان حافظ دستاوردهای انقلاب است، تصریح کرد: سپاه در هر زمینه‌ای که حضورش نیاز بوده طبق فرموده امام راحل و مقام معظم رهبری در عرصه‌ها حضور داشته امتحانش را خوب پس داده و افتخار و سرافرازی برای کشورمان کسب کرده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان یادآور شد: سپاه توانست در ابتدای انقلاب اسلامی و در خنثی‌سازی غائله‌ای که دشمنان در داخل شهرها ایجاد کرده بودند، موفق شود.

وی با اشاره به اینکه سپاه در دوران دفاع مقدس و در بحث محرومیت‌زدایی و مردم‌داری و مردم یاری و در دوره‌ای که دشمنان فتنه‌هایی ایجاد کردند موفق بود، افزود: سپاه انقلاب اسلامی همیشه وظیفه خودش را شناخته و بر اساس این وظیفه حرکت کرده و موفق شده است.

معبودی ادامه داد: در این مسیر بسیاری از پاسداران سپاه انقلاب اسلامی به شهادت رسیده و بسیاری به مقام جانبازی نائل شدند.

وی با اشاره به اینکه سپاه به عنوان بازوی قدرتمند نظام اسلامی در کنار دیگر نیروهای مصلح برای حفظ منافع و مصالح ملی قرار گرفته است، تصریح کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مایه امید و اطمینان دوستان انقلاب و مایه ترس و وحشت دشمنان نظام اسلامی است.

انتهای پیام/2308/ح20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول