اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرماندهی سپاه نبی‌اکرم (ص):

سپاه پاسداران یک سازمان کارآمد و از جنس مردم است

جانشین فرماندهی سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک سازمان کارآمد و از جنس مردم است.

سپاه پاسداران یک سازمان کارآمد و از جنس مردم است

سردار بهمن ریحانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار داشت: انقلاب اسلامی تغییر و تحول اساسی در مباحث اعتقادی و زیرساخت‌های مختلف به‌وجود آورد.

ریحانی تاکید کرد: انقلاب اسلامی به‌طور کامل با تفکرات شرق و غرب مخالف بود و نمی‌توانست با دنیای استکبار سازش کند.

وی با اشاره به اینکه دنیای استکبار همواره تلاش کرده تا انقلاب را از مسیر خود منحرف کند، ادامه داد: اهداف انقلاب مبنای اسلامی داشت و ارزش‌هایی را دنبال می‌کرد که الگوی جهان اسلام باشد.

جانشین فرماندهی سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه افزود: برای حفظ این انقلاب ارزشمند، نیرویی از بطن جامعه و خود مردم برای حفظ انقلاب تشکیل شد.

ریحانی با تاکید بر اینکه تشکیل نیروی مردمی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به‌دستور امام (ره)، بر اساس آینده‌نگری پیامبرگونه امام راحل بوده است؛ سپاه پاسداران را یک سازمان کارآمد و از جنس مردم توصیف کرد.

این فرمانده ارشد نظامی تصریح کرد: در مورد ماهیت سپاه پاسداران به فرمایش امام بزرگوار اشاره می‌کنم که فرمودند اگر سپاه نبود، کشور هم نبود.

جانشین فرماندهی سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه بیان داشت: بعد از دفاع مقدس، کشور وارد مرحله سازندگی شد و به‌عنوان یک نیروی انقلابی در این مرحله نقش ارزنده‌ای ایفا کرد.

*پیشرفت‌های سپاه خیال هرگونه شیطنت را از دشمنان می‌گیرد

ریحانی با اشاره به اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مباحث تحقیقاتی، دفاعی، امنیتی، علمی، فرهنگی و... بسیار خوب پیش ‌رفته است، گفت: امروزه بخش زیادی از پروژه‌های ملی و سازندگی کشور را سپاه انجام می‌دهد و در زمینه محرومیت‌زدایی نیز خدمات ارزشمندی انجام داده است.

این رزمنده دوران دفاع مقدس خاطر نشان کرد: هر جا نظام یک کار بزرگ را انجام داده، سپاه ورود پیدا کرده و مانند ریشه‌کن شدن فلج اطفال، کارنامه درخشانی به‌جا گذاشته است.

وی مقابله با تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمنان را یکی از اقدامات بسیار ارزشمند سپاه عنوان کرد و اظهار داشت: در مباحث فرهنگی نیز با بصیرت‌بخشی به جوانان و در مباحث علمی با شناسایی نخبگان اقدامات تاثیرگذاری انجام شده است.

*ادامه راه امام (ره) و اطاعت از رهبری رمز پیروزی ملت ایران است

ریحانی ادامه داد: تا زمانی‌که بر اساس همین اعتقادات و اصول که تفکرات امام (ره) و مقام معظم رهبری است، پیش رویم دشمن هیچ‌کاری نمی‌تواند از پیش ببرد.

به گفته وی دشمن هرگز دست از تهدید بر نمی‌دارد و این جزو خصلت‌های دشمن است، اما تهدید و تحریم نتوانسته ملت ایران را از رسیدن به اهدافش بازدارد و مردم ولایت‌مدار ایران اسلامی بر اساس آموزه‌های نجات‌بخش دین اسلام حرکت می‌کنند.

ریحانی اعلام کرد: امروز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در آمادگی بسیار بالایی به‌ سر می‌برند و از لحاظ اعتقادی، آموزش‌های نظامی و تجهیزات بسیار پیشرفت داشته‌ایم و در راه حفظ انقلاب ایستاده‌ایم.

انتهای پیام/2700/ر40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول