اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان:

عملکرد مطلوب سپاه بر هیچ‌کس پوشیده نیست

استاندار زنجان: عملکرد مطلوب سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عمل به وظایف خود بر هیچ‌کس پوشیده نیست.

عملکرد مطلوب سپاه بر هیچ‌کس پوشیده نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‌نژاد ظهر امروز در نخستین جلسه ستاد هماهنگی امور جوانان با اشاره به سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: سپاه با استفاده از ظرفیت‌های جوانان تاسیس‌کننده آن از ارگان‌های نقش‌آفرین و تاثیرگذار نظام جمهوری اسلامی محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه حداکثر سن تاسیس‌کنندگان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی 25 سال بوده است، ادامه داد: به جرات می‌توان گفت که بیش از 98 درصد از تاسیس‌کنندگان سپاه، جوانان بودند.

استاندار زنجان تشکیل‌دهندگان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را جوانان پرشور و باانگیزه‌ای برشمرد که ندای رهبر انقلاب را اجابت و با احساس وظیفه برای حفظ و حراست انقلاب اسلامی اقدامات قابل توجهی را انجام دادند.

وی تاکید کرد: تاسیس سپاه انقلاب اسلامی نخستین اقدام جدی در حفظ و صیانت از انقلاب اسلامی بلافاصله بعد از پیروزی انقلاب اسلامی بود.

رئوفی‌نژاد با اشاره به اینکه عملکرد مطلوب سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عمل به وظایف خود بر هیچ‌کس پوشیده نیست، اضافه کرد: خدمات سپاه در سطح کشور بی‌نظیر است.

وی با بیان اینکه حضور سپاه در همه عرصه‌ها بوده است، ادامه داد: سپاه پاسداران بعد از عمل به وظیفه خود در دوران جنگ وارد عرصه‌های دیگر از جمله امور فرهنگی و از همه مهم‌تر سازندگی کشور شد.

استاندار بر ضرورت استفاده از ظرفیت جوانان کشور تصریح کرد: با بررسی انجام شده بیش از 50 درصد جمعیت کشور را جوانان تشکیل می‌دهند.

وی به استفاده ابزاری از جوانان در گذشته اشاره کرد و افزود: با اقدامات انجام شده در سال‌های اخیر فرصت استفاده از نیرو و جمعیت جوانان توسط گروه‌ها گرفته شده است.

رئوفی‌نژاد با تاکید بر اینکه بعد از این مردم به ویژه جوانان کوتاهی را از هیچ‌کس نمی‌پذیرند، ادامه داد: مسئولان بعدی موظف به ادامه مسیر هستند.

وی با اشاره به اینکه برخی پروژ‌ه‌های در دست اجرا در امور فرهنگی تکمیل نشده است، اضافه کرد: اگر پروژه‌هایی مانند فرهنگسرای جوانان، فاز دوم سالن پارک بانوان و مجموعه ورزشی مختص بانوان استان زنجان تکمیل شود شاهد ارتقای این بخش خواهیم بود.

رئوفی‌نژاد بر تاثیر‌گذاری جوانان در تحقق شعار سال تاکید کرد و گفت: این تاثیر‌گذاری بخش حماسه سیاسی قابل توجه خواهد بود.

وی با اشاره به فراهم کردن زمینه برگزاری همایش رای اولی‌ها در سطح استان زنجان تاکید کرد: این همایش با محوریت معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان و پشتیبانی فرمانداران برگزار می‌شود.

استاندار زنجان با اشاره به صحبت‌های مطرح شده در مورد کمبود مکان برای فعالیت‌های فرهنگی هنری اضافه کرد: برای جبران کمبودها باید فضای جدیدی احداث کرد نه اینکه فضا را از ارگان‌های دیگر گرفت.

انتهای پیام/73004/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول