اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار رباط کریم:

دولت به دنبال برگزاری انتخابات حداکثری است

فرماندار شهرستان رباط کریم تاکید کرد: دولت و هیئت‌های اجرایی به دنبال برگزاری انتخاباتی پرشور و با حضور حداکثری مردم هستند.

دولت به دنبال برگزاری انتخابات حداکثری است

بیژن سلیمان‌پور امشب در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رباط کریم اظهار داشت: نظام مقدس جمهوری اسلامی بر پایه رای و نظر مردم و بر اساس اصول دینی پایه‌ریزی شده است و رهبری عظیم‌الشان انقلاب نیز مانند بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی بارها بر ضرورت حضور آحاد مختلف در تعیین سرنوشت کشور تاکید فرموده‌اند.

وی تصریح کرد: در ایران مسئولان کشور با رای مستقیم مردم انتخاب می‌شوند و در شرایطی که دشمنان خارجی و بدخواهان داخلی دسیسه‌ها و توطئه‌‌های متعددی برای ضربه زدن به مردم و ایران اسلامی تدارک دیده‌اند، حضور مردم در پای صندوق‌های رای در خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان داخلی و خارجی نقش مهم و حساسی دارد.

* با حضور گسترده در انتخابات احدی توان تعرض به ایران را نخواهد داشت

فرماندار شهرستان رباط کریم با اشاره به افزایش توطئه‌ها علیه ملت و حاکمیت جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: اگر مردم همچون گذشته در انتخابات آتی حضوری گسترده، با نشاط، آگاهانه و حداکثری داشته باشند، احدی توان تعرض و جسارت به کشورمان را نخواهد داشت.

سلیمان‌پور افزود: به طور قطع مردم ما آگاه بوده و شرایط را درک می‌کنند و در این دوره نیز با احساس مسئولیت در پای صندوق‌های رای به تکلیف خود عمل خواهند کرد.

* همه دلسوزان به دنبال برگزاری انتخابات حداکثری هستند

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه حضور گسترده اقشار مختلف مردم در پای صندوق‌های رای تاثیر بسیار مهمی در توسعه کشور و خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان داشته و دارد، همه دلسوزان اسلام و انقلاب به دنبال برگزاری انتخاباتی حداکثری و با حضور پرشور و آگاهانه مردم در انتخابات آتی هستند.

سلیمان‌پور ادامه داد: دولت و هیئت‌های اجرایی در انتخابات نیز که مسئولیت برگزاری و شمارش آرای مردم را در اختیار دارند، تنها به دنبال حضور گسترده اقشار مختلف مردم در انتخابات هستند و تمام تلاش خود را برای تحقق این مهم انجام خواهند داد.

وی در پایان با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته برای برگزاری انتخابات شورای شهر و ریاست جمهوری دوره یازدهم در رباط کریم گفت: تمام تمهیدات لازم برای این مهم فراهم است و عوامل اجرایی بیشترین تلاش برای برگزاری انتخاباتی باشکوه در این شهرستان را فراهم کرده و هیچ مشکلی در این زمینه نداریم.

انتهای پیام/2302/ق30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول