اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در اولین جلسه ستاد انتخابات استان البرز مطرح شد

پرهیز از هرگونه جانبداری از کاندیداها برای برگزاری انتخاباتی سالم

معاون اجرایی ستاد انتخابات استان البرز گفت: مسئولان برگزارکننده انتخابات باید با پرهیز از هرگونه جانبداری از کاندیداها برای برگزاری انتخاباتی سالم، باصلابت و پرشور تلاش کنند.

پرهیز از هرگونه جانبداری از کاندیداها برای برگزاری انتخاباتی سالم

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، علی‌اکبر زارعی‌نژاد ظهر امروز در اولین جلسه ستاد انتخابات استان البرز اظهار داشت: مسئولان برگزاری انتخابات باید بسترهای لازم برای حضور حداکثری مردم را در این دوره از انتخابات ایجاد کنند.

وی با تأکید بر اینکه مسئولان باید از جانبداری از کاندیداها پرهیز کنند، افزود: مسئولان برگزارکننده انتخابات باید با پرهیز از هرگونه جانبداری از کاندیداها برای برگزاری انتخاباتی سالم، باصلابت و پرشور تلاش کنند.

معاون اجرایی ستاد انتخابات استان البرز افزود: قانون‌گرایی، عدالت‌محوری، امانتداری و بسترسازی برای حضور گسترده مردم در انتخابات اصولی است که در رأس برنامه‌های ستاد برگزاری انتخابات قرار گرفته است که باید بیش از پیش مدنظر مسئولان قرار گیرد.

وی افزود: اجرای صحیح قانون و برگزاری انتخاباتی سالم و باشکوه از جمله تأکیداتی است که از سوی استاندار و رئیس ستاد انتخابات استان البرز مورد توجه قرار گرفته است.

لزوم تشکیل کمیته‌های بانوان و بصیرت‌افزایی 

این مسئول در ادامه سخنان خود بر تشکیل کمیته‌های بانوان و بصیرت‌افزایی تأکید کرد.

وی افزود: در انتخابات مجلس شورای اسلامی این کمیته‌ها تشکیل شدند و فعالیت‌هایی نیز در راستای تحقق اهداف و برنامه‌های کلان ستاد انتخابات انجام شد اما با توجه به اینکه در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی قرار گرفته‌ایم، لازم است این کمیته‌ها نیز همچون سایر کمیته‌های ستاد انتخابات با تلاش و همت جهادی برای حضور پرشور مردمی اقدام کنند.

انتهای پیام/2302/م20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول