اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد انتخابات استان البرز تأکید کرد

حفظ وحدت و همدلی میان مردم و مسئولان برای برگزاری انتخاباتی باصلابت

رئیس ستاد انتخابات استان البرز بر حفظ وحدت و همدلی میان مسئولان و مردم تأکید کرد و گفت: حفظ این مهم در برگزاری انتخاباتی با شکوه و باصلابت تأثیرگذار است.

حفظ وحدت و همدلی میان مردم و مسئولان برای برگزاری انتخاباتی باصلابت

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، ناصر رجبی ظهر امروز در جریان بازدید از حوزه انتخابیه اشتهارد اظهار داشت: باید با حفظ وحدت و تعامل میان یکدیگر برای برگزاری انتخاباتی باشکوه و باصلابت همچون دیگر انتخابات گذشته تلاش کنیم.

وی ادامه داد: با تلاش برگزارکنندگان انتخابات هم‌اکنون زمینه‌های لازم برای برگزاری انتخاباتی باشکوه فراهم است.

این مسئول با اشاره به اینکه امروز دشمنان به برگزاری این انتخابات در کشور چشم دوخته‌اند افزود: یکی از مهمترین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برگزاری انتخابات است لذا مردم ایران از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون در صحنه‌های مختلف انتخابات حضوری آگاهانه و پرشور داشته‌اند و مطمئن هستیم که این بار نیز این ملت با حضور چشمگیر خود انتخاباتی باشکوه را برگزار خواهند کرد.

رجبی برگزاری انتخابات را مهم‌ترین شاخص نظام در جهت مردم‌سالاری دینی عنوان و خاطرنشان کرد: یکی از مهم‌ترین مؤلفه‌ها در برگزاری انتخابات، مشارکت مردم در تعیین سرنوشت سیاسی خود است که  امید می‌رود همچون دوره‌های گذشته با احساس مسئولیتی مضاعف شاهد برگزاری انتخاباتی پرشور و حماسی در سال «حماسه سیاسی» باشیم.

این مسئول با اشاره به اینکه ایران اسلامی در میان سایر کشورهای جهان باتجربه‌ترین کشور در برگزاری انتخابات است، تصریح کرد: بنا به فرموده مقام معظم رهبری در تحقق «حماسه سیاسی»، با حضور گسترده و آگاهانه مردم، حضور و فعالیت همه طیف‌ها و جریانات سیاسی موافق با نظام، اتحاد و همدلی و وحدت بین مردم و مسئولان و همچنین رعایت قانون و اخلاق می‌توان انتخاباتی بی‌نظیر همچون دوره‌های گذشته تجربه کرد.

انتهای پیام/2302/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول