اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون برنامه‌ریزی استاندار سیستان و بلوچستان اعلام کرد

690 مصوبه حاصل 3 سفر استانی رئیس جمهور به سیستان و بلوچستان

معاون برنامه‌ریزی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: حاصل سه سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به سیستان و بلوچستان، 690 مصوبه است.

690 مصوبه حاصل 3 سفر استانی رئیس جمهور به سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، عباس نخعی عصر امروز در جلسه بررسی مشکلات مصوبات سفرهای دور اول تا سوم ریاست جمهور به سیستان و بلوچستان اظهار داشت: سه سفر رئیس جمهور به سیستان و بلوچستان 690 مصوبه در پی داشت که 176 مصوبه دور نخست سفر، 250 مصوبه دور دوم و 264 مصوبه مربوط به سفر سوم هیئت دولت به این استان است.

وی افزود: مصوبات دور نخست سفر صددرصد اجرایی شده، مصوبات دور دوم سفر 96 درصد و دور سوم سفرها 72 درصد مصوبات اجرایی شده است.

معاون برنامه‌ریزی استاندار سیستان و بلوچستان اضافه کرد: از مجموع 690 مصوبه، 57 درصد مصوبات مربوط به حوزه آموزش عالی و عمومی، 14 درصد بهداشت و درمان، 12 درصد امور زیربنایی، 28 درصد امور اقتصادی، 16 درصد آب و کشاورزی بوده است.

نخعی ادامه داد: در دور چهارم سفر ریاست جمهور و هیئت دولت به سیستان و بلوچستان تشکیل کارگروه‌های بخش‌های آب و کشاورزی و معادن در اولویت قرار دارد.

وی با اشاره به مشکلات بخش کشاورزی در شمال استان گفت: تغییر الگوی کشت در سیستان از ضروری‌ترین اقدامات و با توجه به شرایط فعلی منطقه سیستان، تغییر الگوی کشت بهترین راه حفظ و توسعه بخش کشاورزی است.

انتهای پیام/75004/ش30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول