اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه آبادان:

مصوبات مهم سفرهای قبل دولت برای آبادان محقق نشده است

امام جمعه آبادان گفت: مصوبات مهم سفرهای قبل دولت برای آبادان محقق نشده است.

مصوبات مهم سفرهای قبل دولت برای آبادان محقق نشده است

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، حجت‌الاسلام علی ابراهیمی‌پور عصر امروز پس از جلسه با وزیر ورزش و جوانان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: آنچه که ما در زمینه مشکلات و چالش‌های آبادان وظیفه داشتیم را مورد تأکید وزیر قرار دادیم.

وی افزود: روند اجرایی مصوبات سفرهای قبلی دولت به آبادان به‌گونه‌ای است که مصوبات مهم و اثرگذاری که باید عملی می‌شد، تحقق نیافته است.

امام جمعه آبادان ادامه داد: تأکیدی که در این جلسه انجام شد؛ مبنی بر این بود که این جلسات باید کاربردی باشد و تنها به وعده ‌دادن ختم نشود.

ابراهیمی‌پور تصریح کرد: شناسایی پروژه‌ها، بررسی و برنامه‌ریزی‌ برای آنها کار خوبی است، اما باید بپذیریم که در آبادان کارها در شأن این شهر و مردم آن نیست.

وی اضافه کرد: یکی دیگر از موارد مهمی که در این جلسه مطرح شد، لزوم حضور مداوم مدیران کل نهادهای مهم و تأثیرگذار در شهرستان برای بررسی چالش‌ها و رفع موانع است.

امام جمعه آبادان خاطرنشان‌ کرد: براین اساس پیشنهاد شد تا مدیران کل استان هر 30 یا 45 روز یک بار به آبادان آمده و روند اجرای طرح‌های مربوط به خود را پیگیری و دنبال کنند.

ابراهیمی‌پور افزود: البته بنا نیست که همه مصوبات و پروژه‌هایی که در سفرهای قبلی تصویب و اجرایی نشده در این فرصت کوتاه تا پایان دولت دهم اجرایی شود؛ بلکه چالش‌ها و موانع بررسی تا راهکارهای رفع آنها برای عملیاتی شدن تبیین شود.

انتهای پیام/72008/ذ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول