اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم آبادان در مجلس مطرح کرد

اجرای تنها30 درصد مصوبات سفرهای قبل دولت/فرماندار مانع حضور خبرنگاران در جلسه

نماینده مردم آبادان مجلس شورای اسلامی گفت: تنها 30 درصد مصوبات سفرهای قبل هیئت دولت در آبادان محقق شده است.

اجرای تنها30 درصد مصوبات سفرهای قبل دولت/فرماندار مانع حضور خبرنگاران در جلسه

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، سیدحسین دهدشتی عصر امروز پس از جلسه با وزیر ورزش و جوانان در جمع خبرنگاران در خصوص علت ممانعت از حضور خبرنگاران در این جلسه با وجود دعوت قبلی مسئولان این شهرستان اظهار کرد: علت این مسئله را نمی‌دانم و خود نیز به آن اعتراض کردم و خواستار حضور خبرنگاران در جلسه شدم، وزیر ورزش نیز با این مسئله موافقت کرد اما فرماندار آبادان مانع از حضور خبرنگاران شد و باید علت را از وی جویا شد.

وی در ادامه در خصوص روند برگزاری جلسه امروز نیز افزود: باتوجه به زمان اندکی که تا پایان عمر دولت باقی مانده همان‌طور که از قبل پیش‌بینی می‌شد این سفر و این جلسه چیز مهمی نداشت.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در زمینه مصوبات سفرهای قبل نیز روند اجرای مصوبات و تحقق آنها مناسب نبوده است.

وی تصریح کرد: در استان خوزستان بیش از 700 مصوبه در سفرهای قبل به تصویب رسید که بیش از 300 مصوبه اجرایی شده که از لحاظ عددی تقریباً 65 درصد است.

دهدشتی اضافه کرد: البته از لحاظ کیفی و اعتباری این میزان به مراتب کم‌تر و چیزی در حدود 30 درصد است.

نماینده مردم آبادان مجلس شورای اسلامی خاطرنشان‌کرد: در آبادان نیز 140 مصوبه در سفرهای قبلی به تصویب رسید که تنها 50 مصوبه اجرایی شد که این نیز رقمی در حدود 30 درصد است.

وی گفت: این سفر دولت نیز بیشتر به‌ منظور ارائه بررسی مصوبات سفرهای قبل و ارائه گزارش بود و در این جلسه نیز ظرفیت‌های آبادان تشریح و مشکلات این شهرستان همچون آب شرب که پس از سه سال تاخیر هنوز رفع نشده است مطرح شد.

دهدشتی ادامه داد: باید ببینیم که در جلسه استان که با حضور رئیس جمهور برگزار می‌شود چه تصمیماتی اتخاذ خواهد شد هرچند که روند کنونی امیدوارکننده نیست.

انتهای پیام/72008/ش30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول