اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جلسه هیئت دولت در سمنان صورت گرفت

تاکید احمدی‌نژاد بر تکمیل تمام مصوبات سفرهای استانی

در جلسه استانی هیئت دولت در استان سمنان، تصمیمات جدیدی برای شتاب ‌بخشیدن به پیشرفت و توسعه استان در بخش‌های مختلف اتخاذ شد.

تاکید احمدی‌نژاد بر تکمیل تمام مصوبات سفرهای استانی

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی استانداری سمنان، در این جلسه که بامداد جمعه به ریاست دکتر احمدی‌نژاد، رئیس جمهور در محل استانداری سمنان برگزار شد، مصوبات گذشته سفرهای استانی در خصوص این استان مورد بررسی قرار گرفت و نسبت به مصوباتی که هنوز به مرحله اجرا در نیامده‏اند، تصمیم‌گیری شد.

رئیس جمهور در این جلسه اعضای هیئت وزیران را به تلاش برای تکمیل تمام مصوبات سفرهای استانی و رفع موانع و مشکلات موجود در مسیر پیشرفت استان توصیه کرد.

احمدی‌نژاد همچنین از حضور باشکوه مردم استان به ویژه جوانان در مراسم استقبال قدردانی کرد و گفت: حضور حماسی مردم در صحنه‌های مختلف مسئولیت ما را در رسیدگی به مسائل و مشکلات آنان مضاعف می‌کند.

سخنرانی در جمع مردم سمنان و شاهرود، تشکیل کارگروه‏های تخصصی، نشست پایانی هیئت دولت و تشریح مصوبات و دستاوردهای سفر از مهم‏ترین برنامه‏های کاری رئیس جمهوری در استان سمنان بود.

سفرهای استانی رئیس جمهور و هیئت دولت پس از وقفه‌ای یک ساله، بار دیگر با سفر محمود احمدی‌نژاد، رئیس ‌جمهوری اسلامی ایران به استان سمنان آغاز شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس، آخرین سفر استانی رئیس ‌جمهور در خرداد ماه سال گذشته و به استان خراسان رضوی انجام شد که طولانی‌ترین سفر استانی احمدی‌نژاد محسوب می‏شود.

انتهای پیام/2249/ی/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول