اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع امور صنفی اهواز خواستار شد

صدور پروانه ساختمانی به شرط استفاده از نیروی کار ایرانی

رئیس مجمع امور صنفی اهواز خواستار صدور پروانه فعالیت ساختمانی به شرط استفاده از نیروی کار ایرانی شد و گفت: کارگران خارجی در خوزستان زیاد شده‌اند.

صدور پروانه ساختمانی به شرط استفاده از نیروی کار ایرانی

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، عبدالمجید وحیدی ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان اهواز که در محل اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان تشکیل شد، اظهار کرد: شهرداری و دیگر نهادهایی که در صدور پروانه ساختمانی تأثیرگذار هستند، توجه داشته باشند که در امر ساخت از نیروی کارگر ایرانی استفاده شود.

وی خاطرنشان کرد: 27 صنف تشکیل شده به نحوی با کارهای ساختمانی در ارتباط هستند و باید توجه داشته باشیم که استفاده از نیروی کار ایرانی می‌تواند در رفع مشکلات بیکاری مؤثر باشد.

این مسئول با اشاره به اینکه خوزستان در تشکیل اتحادیه امور صنفی سابقه طولانی دارد، تصریح کرد: استان خوزستان در بخش اصناف بسیار قانونمند و منظم است و این موضوع از دیرباز زبانزد بوده است.

وحیدی با اشاره به تعداد واحدهای صنفی در خوزستان افزود: در حال حاضر در استان خوزستان بیش از 100 هزار واحد صنفی وجود دارد که این تعداد همگی شناسایی شده‌اند.

وی گفت: در حال ساماندهی واحدهای صنفی موجود و ثبت‌نام آنها هستیم و اصناف در حال قانون‌مند شدن هستند و این نقطه عطفی برای کارآمدتر شدن اصناف است.

رئیس مجمع امور صنفی اهواز در پایان خواستار توجه بیشتر به این بخش شد و افزود: تحریم‌ها موجب افزایش قیمت‌ها در بازار شده و این افزایش قیمت باعث شائبه گران فروشی اصناف، برای مردم شده است.

انتهای پیام/72006/ذ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول