اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل‌ تعاونی ناشران‌ کرمان عنوان کرد

شناسایی 50 مستعد فرهنگی در‌ کرمان

مدیرعامل شرکت تعاونی ناشران استان کرمان گفت: 50 نخبه فرهنگی و مستعد قلمی در‌ استان کرمان شناسایی شده‌اند.

شناسایی 50 مستعد فرهنگی در‌ کرمان

سید محمد سعیدی‌حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: برای جذب و شناسایی نخبگان فرهنگی استان کرمان و به‌ویژه نخبگان شهرهای دور از مرکز استان و حتی روستاها، تلاش‌های مختلفی انجام شده است.

وی افزود: تا امروز بیش از 50 نخبه فرهنگی و مستعد قلمی در سراسر استان کرمان شناسایی شده‌اند و این حرکت فرهنگی و تأثیرگذار ادامه دارد.

مدیرعامل شرکت تعاونی ناشران استان کرمان با اشاره به برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در اردیبهشت‌ماه ادامه داد: نمایشگاه بین‌المللی تهران رویداد بزرگ فرهنگی است و از تمام ظرفیت‌های ممکن برای حداکثر بهره‌مندی از حضور در این رویداد بزرگ تلاش می‌کنیم.

وی با اشاره به ارائه یک‌هزار و 500 عنوان کتاب مربوط به تازه‌های نشر استان کرمان در نمایشگاه کتاب تهران خاطر نشان کرد: این عنوان‌ها در قالب تعاونی به نمایندگی 45 نشر فعال استان کرمان در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران حضور دارند.

سعیدی‌حسینی تصریح کرد: علاوه بر غرفه‌های فروش به اجرای برنامه‌های جنبی نیز اهتمام کافی شده تا بتوانیم کارنامه غنی فرهنگی استان صاحب تمدن و تاریخ کرمان را به مردم معرفی کنیم.

وی گفت: با توجه به تأکید مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان امیدواریم به‌زودی شاهد کمک‌های مالی از سوی معاونت فرهنگی این اداره کل برای حمایت از کمیته توزیع ناشران استان کرمان باشیم.

انتهای پیام/80017/م30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول