اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه یاسوج:

کاندیداهای انتخابات با نیت خالص و به نفع مردم حضور یابند

امام جمعه یاسوج با تاکید به کاندیداهای انتخابات گفت: کاندیداهای انتخابات باید با نیت خالص و به نفع اجتماع در صحنه حضور یابند و در ایام مسئولیت فرصت‌سوزی نکنند.

کاندیداهای انتخابات با نیت خالص و به نفع مردم حضور یابند

حجت‌الاسلام سید علی‌اصغر حسینی یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج به برگزاری انتخابات مهم آینده در سطح کشور اشاره کرد و گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی وظایف هر مسئول را به صورت مدون مشخص و معین کرده و مردم آگاه ایران اسلامی ثابت کردند، همواره پیرو رهبر فرزانه و حکیم هستند، که برنامه‌ها و طرح‌های دشمنان را رصد می‌کند.

امام جمعه شهر یاسوج ملت ایران را ملتی بصیر، آگاه و فهیم خواند و گفت: انتخابات وظیفه ملی ما بوده و  امروزه دشمنان انقلاب و نظام با یاوه‌گویی و سیاه‌نمایی سعی بر حضور کم‌رنگ و بی‌اثر مردم در انتخابات را دارند باید گفت؛ ملت غیور ایران با آگاهی و هوشیاری کامل و با توجه به فرامین رهبری با حضور در انتخابات 24 خرداد ماه جاری برگ زرین دیگری به افتخارات کشور اضافه خواهند کرد.

وی تشخیص و لحاظ  کردن دو نکته مهم در انتخابات پیش‌رو  را مهم عنوان کرد و اذعان داشت: سنجش و رصد کردن برنامه‌ کاندیداهای انتخابات و تطبیق دادن آنها با افراد از نکات مهم در انتخاب است، همچنین توجه به وعده‌‌هایی که مسئولان و کاندیداهای انتخابی می‌دهند مهم بوده و باید دقت کرد، چقدر از برنامه‌ها و طرح‌های آنها امکان تحقق داشته و یا صرفا تبلیغات سیاسی و جناحی بوده است.

حسینی با تاکید به عموم مردم برای انتخاب بهترین کاندیداها تصریح کرد: با عقل و خرد اجتماعی، واضح بودن سوابق و عقاید اشخاص کاندیداتوری، ملت ایران با آگاهی و تبعیت از رهبری در انتخاب مسئول شایسته و برگزیده موفق خواهند بود.

این مسئول عمده ویژگی‌های کاندیداهای انتخابات پیش‌رو را شایستگی، بصیر بودن و راستگو با مردم عنوان کرد و گفت: حضور پررنگ در انتخابات 24 خرداد تبلوری از حضور گسترده ملت ایران است.

امام جمعه یاسوج اذعان کرد: با توجه به اینکه مسئولان ما در چند سال گذشته تجربیات زیادی کسب کردند، حال باید کمر همت ببندند و با نیت خالص و به نفع اجتماع حضور یابند و تلاش خود را بر آن دارند و در چند سالی که بر مسند قدرت و مسئولیت هستند، فرصت‌سوزی نکنند که ضایع کردن فرصت‌ها به تعبیر امام علی (ع) غصه است.

حسینی وظیفه مسئولان و کاندیداها در انتخابات را علاقه‌مند به خدمت، مردم‌گرا و خدا محور عنوان کرد و گفت: کاندیداها نباید نفع شخصی، طیفی و فامیلی را در نظر بگیرند و گرنه موفق نخواهند بود و مورد بازخواست خدا و مردم قرار می‌گیرند.

انتهای پیام/82011/ق30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول