اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج دانشگاه صنعتی قم خبر داد

حضور نامزدهای انتخاباتی در جلسات پرسش و پاسخ دانشگاه صنعتی قم

مسئول بسیج دانشگاه صنعتی قم از برگزاری جلسات سخنرانی و پرسش و پاسخ با حضور نامزدهای انتخاباتی و فعالان سیاسی در این دانشگاه خبر داد.

حضور نامزدهای انتخاباتی در جلسات پرسش و پاسخ دانشگاه صنعتی قم

سید حسین قائم مقامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با بیان اینکه اردوهای جهادی یکی از برنامه‌های مهم بسیج دانشگاه صنعتی قم است اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب هم در این زمینه تاکیدات فراوانی دارند به همین دلیل سعی کرده‌ایم در ایام مختلفی از جمله نوروز دانشجویان را به این اردوها اعزام کنیم.

وی افزود: در مسئله انتخابات نیز بسیج دانشجویی همواره پرداختن به گفتمان امام و رهبری را در دستور کار قرار داده است و فعالیت در این عرصه بدون جهت‌گیری‌های سیاسی خواهد بود.

مسئول بسیج دانشگاه صنعتی قم با بیان اینکه حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب می‌کند عنوان داشت: برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی هدفمند با همکاری جامعه اسلامی دانشگاه و انتشار مجلات دانشجویی از جمله راهکارهای روشنگری و تبیین مسائل اساسی انقلاب و انتخابات است.

وی ادامه داد: تلاش می‌کنیم با مجموعه فعالیت‌های در نظر گرفته شده دانشجویان را با شاخصه‌ها و معیارهای انتخاب اصلح آشنا کنیم.

قائم مقامی با تاکید بر پایبندی به ولایت مطلقه فقیه از سوی نامزدهای انتخاباتی خاطرنشان کرد: در مورد کسانی که هنوز موضع خود را در جریان فتنه 88 مشخص نکرده‌اند باید بررسی لازم صورت گیرد و مردم به مواضع آنها توجه کافی داشته باشند و بدانند افرادی که قصد براندازی داشته‌اند نمی‌توانند مسئولیت کشور را در دست بگیرند.

وی از برگزاری جلسات سخنرانی و مناظره با حضور نامزدهای انتخاباتی و فعالان سیاسی در دانشگاه صنعتی قم خبر داد و افزود: سعی داریم از همه سلایق دعوت کنیم در این جلسات حضور یابند و با دانشجویان به صحبت بپردازند و راهکارهای اصلی خود برای اداره کشور را تبیین کنند.

انتهای پیام/78004/ش20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول